Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2018

Ποια είναι η νέα στρατηγική μάρκετινγκ Instagram

Τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ του Instagram, από την χρήση του hashtag έως και το μήκος της λεζάντας, αποκαλύπτει νέα έρευνα της Quintly. Η έρευνα ανέλυσε 44.432 προφίλ Instagram και πάνω από 8,9 εκατομμύρια αθροιστικές δημοσιεύσεις, μεταξύ 1 Ιανουαρίου και 30 Σεπτεμβρίου 2018.

Το βίντεο πρωταγωνιστεί

Το βίντεο κλέβει την παράσταση και το περιεχόμενο του λειτουργεί πολύ καλύτερα από τις κανονικές αναρτήσεις εικόνας στο Instagram.
  • Τα βίντεο παράγουν έως και 21,15% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τις σταθερές εικόνες.
  • Τα βίντεο δημιουργούν 18,57% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τα carousels της εικόνας.
  • Τα carousels έχουν 2,18% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τις μεμονωμένες αναρτήσεις εικόνας.
Οι σταθερές εικόνες είναι μακράν οι πιο συνηθισμένοι τύποι αναρτήσεων στο Instagram. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 72,58% όλων των δημοσιευμένων δημοσιεύσεων είναι ακίνητες εικόνες, ενώ τα video post είναι μόλις 16,74%.

Ποιοι χρησιμοποιούν το βίντεο

Σύμφωνα με την έρευνα τα προφίλ με τους περισσότερους followers, χρησιμοποιούν κατά κόρον βίντεο post.
  • Εως 1.000 followers, χρησιμοποιούν: 82% σταθερές εικόνες, 9% βίντεο, 9% carousels
  • 1.000 έως 10.000 followers χρησιμοποιούν: 79% σταθερές εικόνες, 11% βίντεο, 10% carousels
  • 10.000 έως 100.000 followers χρησιμοποιούν: 75% σταθερές εικόνες, 11% βίντεο, 14% carousels
  • 100.000 έως 1.000.000 followers χρησιμοποιούν: 70% σταθερές εικόνες, 19% βίντεο, 11% carousels
  • 1.000.000 έως 10.000.000 followers χρησιμοποιούν: 65% σταθερές εικόνες, 25% βίντεο, 10% carousels
  • Πάνω από 10.000.000 followers χρησιμοποιούν: 62% σταθερές εικόνες, 27% βίντεο, 11% carousels
Σύντομες λεζάντες

Σε όλες τις ομάδες λογαριασμών (όπως μετρήθηκαν με βάση το μέγεθος του κοινού), οι λεζάντες των 1-50 χαρακτήρων ήταν εκείνες που είχαν την μεγαλύτερη εμπλοκή.
Αναρτήσεις “χωρίς λεζάντα” χρησιμοποιούνται συχνά από διάσημους, οι οποίες πραγματικά δεν χρειάζονται καμία περιγραφή για να προκαλέσουν μια απάντηση από τους οπαδούς τους.

Πόσα hashtags;

Σύμφωνα με την έρευνα όσο πιο λίγα τόσα καλύτερα. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, “τα περισσότερα προφίλ που χρησιμοποίησαν 1-3 hashtags, είχαν περισσότερες αλληλεπιδράσεις”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου