Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

Εστιατόρια: Αυτά είναι που δεν πρέπει να ξεχάσετε κατά την εκπαίδευση του προσωπικού σας

Οι περισσότεροι εστιάτορες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης εξαιτίας της αγάπης τους για το φαγητό και την επιχειρηματικότητα, ωστόσο, συχνά, υποτιμούν τον πολύ σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στη λειτουργία του εστιατορίου- πέραν του μενού-  η εξυπηρέτηση των πελατών.

Σε άρθρο της  στο Upserve , η Kristin Crane μας μιλά για τα 3 βασικά στοιχεία που κάθε εστιάτορας πρέπει να μάθει στους υπαλλήλους του κατά την εκπαίδευσή τους. Ποια είναι, λοιπόν, τα sos της εκπαίδευσης;

Κάντε την εξυπηρέτηση των πελατών βασική στην εκπαίδευση των υπαλλήλων σας

Η σωστή λειτουργία του εστιατορίου προϋποθέτει ένα οργανωμένο σύστημα εκπαίδευσης για τους υπαλλήλους, ειδικά τους νέους. Αυτό εξασφαλίζει ότι όλοι θα γνωρίσουν πώς λειτουργεί η επιχείρηση, με αποτέλεσμα στη συνέχεια η εργασία του προσωπικού να διακρίνεται από  το στοιχείο της ομοιογένειας. Η εξυπηρέτηση των πελατών πρέπει να αποτελεί μέρος αυτής της εκπαίδευσης. Δείξτε στους υπαλλήλους σας πώς να μιλούν και να φέρονται στους πελάτες. Δώστε παραδείγματα για συνήθεις καταστάσεις – ευχάριστες ή δυσάρεστες – καθώς και έτοιμες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών.

Ενθαρρύνετε τις πολλές ερωτήσεις του προσωπικού

Κατά την εκπαίδευσή του το προσωπικό πρέπει να ενθαρρύνεται να υποβάλει τις ερωτήσεις που επιθυμεί και για κάθε μια από αυτές να λαμβάνει ξεκάθαρες απαντήσεις. Ο επιθυμητός τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση, οπότε δώστε χρόνο στους νέους  υπαλλήλους να ρωτήσουν και να ανακαλύψουν ακριβώς το στυλ που επιθυμείτε. Φυσικά, μην ξεχνάτε να κάνετε και εσείς ερωτήσεις, για να αναπτυχθεί ένας ωφέλιμος διάλογος.

Ένας για όλους και όλοι για έναν

Καλό είναι κάθε νέος υπάλληλος, κατά την εκπαίδευσή του,  να ακολουθεί ένα παλαιότερο μέλος της ομάδας. Με αυτό τον τρόπο θα αντιληφθεί καλύτερα τι ζητάτε από τους υπαλλήλους σας, πώς να φέρεται στους πελάτες, ποιοι είναι οι ρυθμοί της καθημερινότητας και, τέλος, θα έρθει σε επαφή με καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν και στον ιδιο. Αντίστοιχα, όταν ξεκινήσει να δουλεύει,  ενδείκνυται ένας παλαιότερος υπάλληλος να τον ακολουθεί και να τον επιβλέπει, προκειμένου να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις, να τον βοηθήσει όταν απαιτηθεί, αλλά και να επιβραβεύσει κάθε σωστή του κίνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου