Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Τα 3 σημαντικότερα λάθη που γίνονται στο Linkedln

Το LinkedIn, το μεγαλύτερο ανάμεσα στα επαγγελματικά κοινωνικά δίκτυα, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σημερα από εταιρείες καθως και ιδιωτες που ενδιαφερονται να προβαλλουν το επαγγελματικο τους προφιλ. Τα θετικά που προσφέρει   στους τελευταίους καθώς και στις επιχειρήσεις είναι πολλά, ωστόσο η μη σωστή χρήση του οδηγεί, συχνά, σε πενιχρά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τη Διευθύνουσα Σύμβουλο του LinkedIn Erica Pyatt υπάρχουν κάποια λάθη που γίνονται τακτικά από τους χρήστες:

Λάθος 1ο: Αποδοχή κάθε αιτήματος φιλίας ή σύνδεση με άτομα που δε γνωρίζετε

Αξίζει να σημειώσουμε πως ο μέσος αριθμός συνδέσεων ανά χρήστη στο LinkedIn είναι 400. Παρόλα αυτά, το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο έχει ως στόχο του την ποιότητα και όχι την ποσότητα των χρηστών του. Η Erica Pyatt συνιστά στους χρήστες να συνδέονται μόνο με αυτούς τους οποίους γνωρίζουν  και εμπιστεύονται. Καλό  είναι όταν ο χρήστης είναι ενεργός να μη σκέφτεται τους υπόλοιπους χρήστες ως επαφές, αλλά να μπορει να απευθυνθει σε αυτούς όταν αυτο τον εξυπηρετει. Με λίγα λόγια να τους θεωρεί ως συνδέσεις, οι οποίες νοούνται ως αμφίδρομες σχέσεις που λειτουργούν με βάση την αρχή του δούναι και λαβείν. Όμως, οι συνδέσεις αυτές, χρειάζονται "φροντίδα", συντήρηση και χρόνο και αυτό δε μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω γνωριμιών online.

Λάθος 2ο: Ατελής συμπλήρωση προφίλ

Όσο πιο άρτια συμπληρωμένο και ολοκληρωμένο είναι το προφίλ σας στο δίκτυο, τόσο μεγαλύτερη εντύπωση θα κάνει σε όποιον το αναζητήσει. Αυτό συμβαίνει γιατί η ολοκληρωμένη συμπλήρωση προσδίδει το ανθρώπινο στοιχείο και διαχωρίζει τις σημαντικές επαφές από τα bots. Σύμφωνα με την Erica Pyatt, ένα ολοκληρωμένο προφίλ δε θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως μία στατική εκδοχή του CV σας, αλλά, αντίθετα, ως μία επαγγελματική εκδοχή της προϋπηρεσίας σας και ως μία καταγραφή των επόμενων κινήσεων σας. Με αυτό τον τρόπο σας δίνεται η ευκαιρία να δείξετε στους ενδιαφερόμενους τις επιτυχίες σας έως σήμερα, ξεπερνώντας τις δεξιότητες που απλώς παρατίθενται στο βιογραφικό σας. Για παράδειγμα, τα προφίλ που έχουν φωτογραφίες λαμβάνουν 21 φορές περισσότερες προβολές και 36 φορές περισσότερα μηνύματα.


Λάθος 3ο: Η μη εμπλοκή με την πλατφόρμα

Πράγματι, η μη ενασχόληση με το δίκτυο  μέσω κάποιου like, comment ή share, υποβαθμίζει την ύπαρξη του δικού σας προφίλ. Τα στατιστικά δείχνουν πως παραπάνω από 1 εκατομμύριο επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το Linkedln αναρτούν κάποια δημοσίευση, καθώς και ότι οι χρήστες δημοσιεύουν γύρω στις 160.000 μηνύματα. Έτσι, υπάρχει αρκετό υλικό δημοσιευμένο, με το οποίο είναι σημαντικό να εμπλακούν οι χρήστες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή προώθηση του προφίλ σας. Οι χρήστες του Linkedln έρχονται σε επαφή με αναρτήσεις στην αρχική τους σελίδα 15 φορές περισσότερο απ’ ότι με αγγελίες για θέσεις εργασίας, καθώς μόνο το 30% αναζητά θέσεις εργασίας. Το υπόλοιπο 70% προσπαθεί να εδραιώσει τη θέση του στον επαγγελματικό χώρο, προκειμένου να προωθήσει μία καλύτερη εικόνα του εαυτού του, σε ενδεχόμενη μελλοντική επαγγελματική ελευθερία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου