Κυριακή, 10 Απριλίου 2016

13-14 Απριλίου, Πάντειο: Συνέδριο για τα Νέα Μέσα και την Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό


Συνέδριο για τα “Νέα Μέσα και την Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό” διοργανώνεται στις 13 και 14 Απριλίου από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο οποίο θα παραστούν καταξιωμένοι Έλληνες και ξένοι ακαδημαϊκοί και επαγγελματίες του τουρισμού.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα συζητηθούν οι εξελίξεις και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τουριστικό πεδίο.

Tο 50% των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου πιστεύουν, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, ότι οι επιχειρήσεις τους υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την παρουσία τους στα ψηφιακά μέσα. Tην ίδια στιγμή, το 52% των χρηστών του Facebook δηλώνουν ότι τα σχέδια τους για διακοπές επηρεάζονται από τις φωτογραφίες και τα σχόλια των φίλων τους.

Τα social media αποτελούν ένα από τα πιο καυτά θέματα τόσο σε επίπεδο branding όσο και αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης του customer service. Ωστόσο, η πληθώρα δικτύων, η συνεχής εμφάνιση νέων τεχνολογιών και οι οικονομικοί περιορισμοί περιπλέκουν το θέμα της στρατηγικής τους αξιοποίησης.

Το Social media in Tourism Conference φέρνει στην Ελλάδα international social media experts και επιλέγει τα καλύτερα ελληνικά best practices ώστε να απαντήσει στο βασικό ερώτημα ξενοδοχείων, ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων, οργανισμών τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικών επιχειρήσεων:

Πόσο χρόνο και πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδύσουμε σε Facebook, TripAdvisor, OTAs, μηχανές αναζήτησης και στην online παρουσία της επιχείρησής μας συνολικά, ώστε:
το μήνυμα που επικοινωνούμε να έχει απήχηση
να στοχεύσουμε στο κατάλληλο κοινό και να πετύχουμε πωλήσεις
να προσελκύσουμε θετικές κριτικές και να χτίσουμε μια κοινότητα από repeaters και influencers.

Δείτε ΕΔΩ το πλήρες πρόγραμμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου