Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Ζητούμενο η καινοτομία στην αγορά γάλακτος


Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο παραμένουν εξαιρετικά θετικοί όσον αφορά τα θετικά του γάλακτος, αναγνωρίζουν τη θρεπτική του αξία αλλά αισθάνονται ότι, από πλευράς ποικιλίας και ευκολίας, το γάλα δεν συμβαδίζει με το σύγχρονο τρόπο ζωής και τις προσδοκίες τους.

Αυτά είναι τα συμπεράσματα διεθνούς έρευνας καταναλωτών, η οποία διενεργήθηκε το 2015 για λογαριασμό της Tetra Pak® και περιλαμβάνεται στην 8η έκδοση του Δείκτη Γαλακτοκομικών Προϊόντων (Dairy Index) της εταιρείας. Στη μελέτη επισημαίνεται η ανάγκη των γαλακτοβιομηχανιών να ξαναζωντανέψουν τη σχέση των καταναλωτών κάθε ηλικίας με το γάλα, μέσα από την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων και την υιοθέτηση μίας νέας προσέγγισης σε επίπεδο επικοινωνίας και μάρκετινγκ.

Εδώ και αρκετά χρόνια, στον κλάδο των τροφίμων καταγράφεται αύξηση της ζήτησης για θρεπτικά προϊόντα τα οποία μπορούν να καταναλώνονται εύκολα, από μία νέα γενιά καταναλωτών που προσέχουν την υγεία τους και υιοθετούν έναν όλο και πιο δραστήριο τρόπο ζωής. Οι καταναλωτές ήδη θεωρούν ότι το γάλα είναι θρεπτικό, υγιεινό, εύγεστο και ότι αποτελεί μία καλή πηγή ασβεστίου. Παρόλα αυτά, για να μπορέσει το γάλα ως προϊόν να διατηρήσει τη δυναμική του στο σύγχρονο κόσμο, οι γαλακτοβιομηχανίες θα πρέπει να καινοτομήσουν, αναπτύσσοντας νέα προϊόντα γάλακτος, τα οποία θα αντανακλούν τις αλλαγές στον τρόπο ζωής των καταναλωτών.

Ο Dennis Jönsson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του oμίλου Tetra Pak,, σχολίασε: «Το κλειδί για την ενδυνάμωση της θέσης της γαλακτοβιομηχανίας σε ολόκληρο τον κόσμο έχει σχέση με το κατά πόσο μπορούμε να κάνουμε την κατανάλωση γάλακτος μια συναρπαστική εμπειρία για τον καταναλωτή, να δημιουργήσουμε νέα προϊόντα και καμπάνιες επικοινωνίας που προβάλλουν το γεγονός ότι το να πίνουμε γάλα είναι μία άνετη κι ευχάριστη απόλαυση που αφορά τους πάντες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου