Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2015

Η Google ταξιδεύει στην Ελλάδα στηρίζοντας τουριστικές επιχειρήσεις



Η εταιρεία επεκτείνει την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» σε έξι ακόμη ελληνικούς προορισμούς.

Δράσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού επεκτείνει η Google, όπως ανακοίνωσε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου. Μετά την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» που ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου στην Κρήτη, όπου περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Google σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, ανακοίνωσε χθες την επέκταση της πρωτοβουλίας στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και την Αττική.

Οι νέες εκδηλώσεις της Google θα πραγματοποιηθούν σε Καλαμάτα και Μύκονο στις 23 και 27 Μαρτίου, αντίστοιχα, καθώς και σε Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Αθήνα στις 16, 21, 24 και 29 Απριλίου, αντίστοιχα.

Με την επέκταση της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία. Επιπλέον, θα λάβουν υποστήριξη για τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ προκειμένου να ενισχύσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους.

Ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας, Διονύσης Κολoκοτσάς, δήλωσε: «Εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη εκμεταλλεύονται το Διαδίκτυο. Τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν κινητήρια δύναμη ανάπτυξης, βοηθώντας την επέκταση αυτών των επιχειρήσεων, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και τη συνεισφορά τους στο ΑΕΠ. Στην Ελλάδα, ήδη πλήθος επιχειρήσεων προσελκύουν τουρίστες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με τη βοήθεια του διαδικτύου. Όμως υπάρχει μεγάλο περιθώριο για επιπλέον ανάπτυξη. Γι’ αυτό, επεκτείνουμε τη συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ, παρέχοντας τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία σε τουριστικές επιχειρήσεις σε 6 νέους προορισμούς και τις καλούμε να συμμετέχουν στις κατά τόπους εκδηλώσεις».

Με τη σειρά της η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά ανέφερε: «Συνεχίζουμε, με όραμα και σχέδιο, να εμπλουτίζουμε τον ελληνικό τουρισμό με νέα προϊόντα και υπηρεσίες ενισχύοντας την ανοδική του πορεία. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του αποτελούν κεντρική επιλογή του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και ήδη έχουν συντελέσει στην προβολή του ελληνικού τουρισμού σε εκατομμύρια πολίτες σε όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” η οποία επιτυχώς υλοποιήθηκε σε περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίες εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία με στόχο να μπορέσουν να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η πρωτοβουλία αυτή θα επεκταθεί το επόμενο διάστημα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και νησιά του Ιονίου. Πιστεύουμε στην δυναμική σχέση τουρισμού και τεχνολογίας γι΄αυτό και επιδιώκουμε να εξοικειωθούν με αυτή όλο και περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις. Θα μπορέσουν να προβληθούν σύγχρονα, να αναπτυχθούν σφαιρικά, να κερδίσουν αναγνώριση, και να προχωρήσουν καλύτερα.»

Το διαδίκτυο και ο τουρισμός στην Ελλάδα
Το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Αν και η Ελλάδα συγκεντρώνει ένα μερίδιο 45% στις τουριστικές αναζητήσεις που σχετίζονται με τον πολιτισμό στην Ευρώπη, μόλις το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου, λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με την Google, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γερμανία είναι οι χώρες από τις οποίες προέρχονται οι περισσότερες αναζητήσεις για πληροφορίες γύρω από τουριστικά προϊόντα στην Ελλάδα, με τις αερομεταφορές, τη διαμονή και τα πακέτα διακοπών να είναι οι δημοφιλέστερες από αυτές. Μάλιστα, στο μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών κρατήσεων (91%) και των κρατήσεων διαμονής (83%), οι χρήστες είχαν επιχειρήσει, στα πρώτα τους βήματα, σχετικές διαδικτυακές αναζητήσεις.

Το επίπεδο του ενδιαφέροντός παραμένει υψηλό ακόμα και τους μήνες εκτός της κύριας τουριστικής περιόδου. Ωστόσο, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες. Η αύξηση της παρουσίασης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, θα μπορούσε να προκαλέσει μια αύξηση των αφίξεων και πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

Ο τουρισμός εκτιμάται πως συνεισέφερε άμεσα περίπου 17 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 20,5% του ΑΕΠ και το 20% της απασχόλησης. «Η ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη είναι σημαντική, ανέφερε ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας, Διονύσης Κολoκοτσάς, καθώς μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις- άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό- μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας g.co/GrowGreekTourism.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου