Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Έρευνα Ο.Π.Α.: Με είδη ένδυσης τα δημοφιλή e-shops

Το 73% των διαδικτυακών καταστημάτων στην Ελλάδα πραγματοποιεί ετήσιες πωλήσεις κάτω των 500.000 ευρώ, ενώ αντίστοιχα το 83% των ελληνικών e-shops απασχολεί λιγότερα από δέκα άτομα προσωπικό. Επιπλέον, για πρώτη φορά, η κατηγορία ρούχων, υφασμάτων, υποδημάτων προηγείται στη λίστα των πιο διαδεδομένων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα διαδικτυακής έρευνας που πραγματοποίησαν το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το neoecommerce.gr.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι τα δύο τρίτα των εμπόρων διαθέτουν τα προς πώληση προϊόντα τους και σε άλλα κανάλια διανομής, πέρα από το διαδικτυακό κατάστημά τους. Επιπλέον, το 55% των εμπόρων διαθέτει κατά κανόνα τα τρία τέταρτα των εμπορευμάτων στις αποθήκες του. Περίπου κάθε δεύτερος διαδικτυακός έμπορος χρησιμοποιεί αγορασμένο πληροφοριακό σύστημα κατάλληλο για ηλεκτρονικό εμπόριο. Οσον αφορά τον μηνιαίο μέσο όρο αξίας παραγγελίας ανέρχεται κάτω των 100 ευρώ, για το 83% των διαδικτυακών καταστημάτων. Επίσης, για το 73% των εμπόρων, το ποσοστό επιστροφών ανέρχεται κάτω του 1%. Ακόμα, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό επιχειρείν δεν έχει ενσωματωθεί στη στρατηγική των Ελλήνων εμπόρων, καθώς μόνο δύο στους δέκα εμπόρους προωθούν ενεργά τις πωλήσεις τους στις αγορές του εξωτερικού.