Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Επεκτείνεται η Mango στην οδό Τσιμισκή

Έτοιμη να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά της Θεσσαλονίκης, είναι η ισπανική λιανεμπορική Mango, με ένα νέο, μεγάλο κατάστημα, στο concept που πλέον προωθεί η αλυσίδα διεθνώς. Για την Μango, που έχει παρουσία σε 107 χώρες με 2.413 καταστήματα, αυτή είναι η φάση δυναμικότερης ανάπτυξης στην ελληνική αγορά. Αλλά για την προώθηση του ονόματος Μango στην περιφέρεια, πρέπει πρώτα να αποκτήσει μία πιο ισχυρή βάση και παρουσία η εταιρεία, στις μεγάλες αγορές, δηλαδή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Στη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας στην ελληνική αγορά, αναφέρθηκε στη Voria.gr ο διευθυντής ανάπτυξης σε κεντρική και ανατολική Ευρώπη,Γιώργος Γκενεράλης.
«Ο σχεδιασμός μας προβλέπει πρώτα τοποθέτηση στη Τσιμισκή, με μεγάλο εταιρικό κατάστημα και μετά ανάπτυξη σε μικρότερες πόλεις της περιφέρειας, όπως Σέρρες, Καβάλα, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη και αλλού. Η Μango πλέον αφήνει την επιλογή των μικρών καταστημάτων και δημιουργεί καταστήματα κάλυψης τουλάχιστον 1.000 τετραγωνικών. Στη Θεσσαλονίκη, στη Τσιμισκή, πρώτη επιλογή μας είναι η αγορά ακινήτου και αν αυτό δεν καταστεί δυνατό, τότε βλέπουμε και την μίσθωση», επισημαίνει ο κ.Γκενεράλης.
Η Μango είναι έτοιμη να κάνει μία σημαντική επένδυση (που μπορεί να φτάνει και τα 3 εκατ. ευρώ για εξοπλισμό και εσωτερικές επεμβάσεις), προκειμένου, να εξασφαλίσει χώρους για τα νέα τμήματα που πλέον προτείνει στην αγορά δηλαδή γυναικεία ένδυση σε μεγάλα νούμερα, καθώς και ανδρική και παιδική ένδυση. Άλλωστε από το Φεβρουάριο του 2014 η Μango τοποθετεί στα καταστήματά της σε όλο τον κόσμο τα γυναικεία 'Violetta' (νούμερα από 44-58), ενώ στην Ελλάδα μπαίνουν και τα ανδρικά 'Η.Ε. Mango', τα παιδικά που από τον Ιούλιο η αλυσίδα πρόσθεσε στις συλλογές της, όπως και οι σειρές των αξεσουάρ κάτω από το 'Mango Touch'.
H ισπανική αλυσίδα, που ήδη έχει κατάστημα στο εμπορικό κέντρο 'Πλατεία' στο κέντρο της Θεσσαλονίκη, θέλει οπωσδήποτε να ενισχύσει την παρουσία της στο τμήμα από Αγίας Σοφίας μέχρι Αριστοτέλους και είναι διατεθειμένη να αγοράσει ή, έστω, σε διαφορετική περίπτωση να προχωρήσει σε μίσθωση ακινήτου.
«Με τη στρατηγική ανάπτυξης μεγάλων καταστημάτων στο εξής, επόμενο είναι ότι τα περισσότερα νέα σημεία θα είναι εταιρικά. Γενικότερα η αναλογία εταιρικών και καταστημάτων με δικαιόχρηση, είναι περίπου 60%-40%. Σίγουρα θέλουμε να επεκτείνουμε και το κατάστημα στοMediterranean Cosmos, να φτάσουμε και εκεί στα 1.000 τμ για να καλύψουμε γυναικείο και παιδικό. Εξετάζουμε και τη δημιουργία ανεξάρτητου καταστήματος με ανδρικά».
Για τα Μango, που με corners είναι και στα Notos Galleries, ο αναπτυξιακός σχεδιασμός βλέπει νέα σημεία σε Γλυφάδα και Κηφισιά, όπως επίσης καινούργια καταστήματα σε τρία-τέσσερα εμπορικά κέντρα.
Η Μango, που στη γειτονική Τουρκία έχει πολύ μεγάλη ανάπτυξη, με πολλά και μεγάλα καταστήματα, δίνει τώρα ιδιαίτερη έμφαση στην ελληνική αγορά, καθώς στα προηγούμενα χρόνια ήταν ο όμιλος της Inditex, ισπανικών συμφερόντων, που μπήκε πολύ δυναμικά στη χώρα μας.
H ισπανική λιανεμπορική που έχει έδρα τη Βαρκελώνη, το 2012 έκανε τζίρο 1,7 δισ. ευρώ, με στόχο στην επόμενη πενταετία να πιάσει τα 5 δισ. σε πωλήσεις με τη δημιουργία 200 Mango megastores σε χώρες της δυτικής Ευρώπης.

Άννη Καρολίδου, voria