Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν τις διεθνείς αγορές

Περισσότερα από 65.000 νέα προϊόντα ελληνικών επιχειρήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό κυκλοφόρησαν την τριετία 2010-2013, αποδεικνύοντας πως παρά το ασφυκτικό περιβάλλον η ελληνική επιχειρηματικότητα παραμένει ενεργή και καταβάλλει προσπάθειες να αναστρέψει την εις βάρος της κατάσταση.
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε προχθές η διοίκηση της εταιρείας 520 Barcode Hellas στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, τονίζοντας πως υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στις μικρομεσαίες εταιρείες τροφίμων για ανάπτυξη στο εξωτερικό.
«Πολλές μικρομεσαίες εταιρείες μας ζητάνε κωδικούς για προϊόντα που σχεδιάζουν να εξάγουν στις διεθνείς αγορές, καθώς θέλουν να εκμεταλλευτούν το θετικό κλίμα που υπάρχει για τα ελληνικά τρόφιμα σε παγκόσμια κλίμακα», σημείωσε στέλεχος της εταιρείας και πρόσθεσε πως «το πρόθεμα 520 στα barcode βοηθά το καταναλωτικό κοινό να αναγνωρίζει την ελληνική προέλευση των προϊόντων που αγοράζει, καθώς στο 97% των περιπτώσεων, διακρίνει τις ελληνικές επιχειρήσεις και αποδίδεται σε εγχώρια παραγόμενα προϊόντα, τα οποία διακινούνται στην ελληνική και διεθνή αγορά».
Μάλιστα, όπως είπε, υπάρχουν εταιρείες που θέλουν να βάλουν το πρόθεμα 520 στις συσκευασίες των προϊόντων τους γιατί τους το ζήτησαν συνεργάτες τους στις ΗΠΑ. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως οι συγκεκριμένοι δεν απευθύνονται μόνο στην ελληνική ομογένεια αλλά στο σύνολο των Αμερικανών καταναλωτών. Να σημειωθεί ότι barcode με πρόθεμα 520 εκδίδεται αποκλειστικά από την εταιρεία 520 Barcode Hellas.