Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Στην αγορά της Λιβύης εισέρχονται τα καταστήματα Goody’s και Everest

Στην αγορά της Λιβύης εισέρχεται ο όμιλος εστίασης Goody's και Everest, ύστερα από τη στρατηγική συμφωνία που υπέγραψε η Vivartia με την εταιρεία λιβυκών συμφερόντων Tasty Franchise Ltd.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον δέκα εστιατορίων Goody's και δέκα καταστημάτων Flocafe σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ τα πρώτα καταστήματα και των δύο αλυσίδων αναμένεται να έχουν λειτουργήσει μέχρι το Καλοκαίρι. Η συγκεκριμένη συμφωνία, όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, έρχεται να επισφραγίσει το σχέδιο εξωστρέφειας που υλοποιεί με συνέπεια το σχήμα Goody's - Everest και ήδη περιλαμβάνει συμφωνίες για την ανάπτυξη των σημάτων του σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κόσοβο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και τη λειτουργία περισσοτέρων από είκοσι καταστημάτων σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του κλάδου εστίασης του ομίλου Vivartia, Θανάσης Παπανικολάου, υπογράμμισε «Η νέα αυτή συμφωνία για την παρουσία ελληνικών σημάτων στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά της Λιβύης μάς κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους και έρχεται να προστεθεί στην ήδη δυναμική παρουσία της Goody's - Everest στο εξωτερικό. Είναι απόδειξη ότι η δοκιμαζόμενη ελληνική επιχειρηματικότητα διαθέτει αδιαφιλονίκητα να εχέγγυα να ανταγωνιστεί επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο και να κερδίσει τις εντυπώσεις». Ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia, Γιάννης Αρτινός, προσέθεσε: «Ο όμιλος Vivartia συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την ποιότητα.

Εξωστρέφεια 
Μέσα από ένα πρόγραμμα δυναμικής εξωστρέφειας, τα τελευταία δύο έτη αναπτύσσουμε με ταχείς και έντονους ρυθμούς την παρουσία μας στο εξωτερικό, μέσα από εξαγωγές προϊόντων και υπηρεσιών και μέσα από νέες παραγωγικές μονάδες -όπως αυτή που προκύπτει από τη συνεργασία μας με την Exeed Industries.
Ο όμιλος εστίασης, ύστερα από τα νέα καταστήματα στις αγορές των Βαλκανίων και της Β. Ευρώπης, κάνει τώρα το πρώτο του βήμα και στην αναπτυσσόμενη αγορά της Β. Αφρικής.
Η νέα συμφωνία με την Tasty Franchise Ltd για είκοσι νέα καταστήματα, προσθέτει άλλη μια χώρα στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, στοχεύοντας σε 7 εκατ. νέους καταναλωτές που θα έχουμε την ευκαιρία να προσφέρουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας».