Καμπάνια προώθησης ελληνικών προϊόντων στα καταστήματα «Delta Maxi» και «Tempo» στη Σερβία, που ελέγχονται από τον μητρικό Delhaize διοργανώνεται από την ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο της προσπάθειας για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο.
Η ενέργεια αυτή που θα διαρκέσει 3 εβδομάδες (25/03 ? 14/04) θα δώσει τη δυνατότητα στους Σέρβους καταναλωτές να δοκιμάσουν μια μεγάλη ποικιλία ελληνικών προϊόντων, όπως τυρί, ελιές, ελαιόλαδο, ούζο, κρασί, μπίρα, προϊόντα αρτοποιίας ζαχαρώδη, φρούτα κ.τ.λ., να διαπιστώσουν τα ποιοτικά πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων και να προσθέσουν μια γεύση από Ελλάδα στην καθημερινή τους ζωή και στο τραπέζι τους.