Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

Στις 9 Μαΐου το δεύτερο Microsoft Summit


Την Τρίτη, 9 Μαΐου, στο Κέντρο Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος" θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά το συνέδριο Microsoft Summit με θέμα ''Digitize.Disrupt.Drive''. Το συνέδριο αυτό, μια από τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές πρωτοβουλίες της Microsoft Hellas, αναμένεται και φέτος να εμπνεύσει όλους όσοι θα το παρακολουθήσουν. Διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, θα μοιραστούν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, κάνοντας εισηγήσεις για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στους χώρους της τεχνολογίας, της επιχειρηματικότητας και όχι μόνο. Σκοπός του Microsoft Summit είναι να ενθαρρύνει τις σύγχρονες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης ή μεγέθους, να καινοτομήσουν, να εξελιχθούν ψηφιακά και να αναπτυχθούν, στην εποχή του digital transformation.

Το Microsoft Summit χωρίζεται σε δύο βασικές θεματικές ενότητες. Η πρώτη αφορά στην επιρροή που έχουν οι ψηφιακές εξελίξεις στη ζωή των ανθρώπων και του επιχειρείν, σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκτός από εισηγήσεις και ομιλίες, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν και μια συζήτηση σε πάνελ, με θέμα το digital transformation και το business model innovation, με συμμετοχές από συνεργάτες της εταιρείας από Ελλάδα και εξωτερικό.

Η δεύτερη θεματική αφορά στην αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως Internet of Things και Artificial Intelligence, για εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, με παραδείγματα από κορυφαίες εταιρείες. Ανάμεσα στους ομιλητές θα είναι και ο Mark Torr, Senior Product Marketing Manager, IoT & Advanced Analytics, Microsoft Central & Eastern Europe, ο Roger Andersson, Senior Business Developer at Digital & Connectivity Consumer Services, Volvo Cars Corporation και ο Θάνος Λούτσος, Εμπορικός Διευθυντής για τη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, ο οποίος θα εμπνεύσει το κοινό να κάνει το επόμενο βήμα στην ψηφιακή πραγματικότητα.

Ανάμεσα στα highlights της ενότητας θα είναι και η ομιλία της Belinda Parmar OBE, CEOτης Empathy Business Ltd. και δημιουργού του πρώτου empathy index το οποίο δημοσιεύτηκε στο Harvard Business Review. Η Belinda Parmar και η ομάδα της ερευνούν το πώς η ενσυναίσθηση, την οποία ορίζουν ως το συναισθηματικό αντίκτυπο που έχει μια επιχείρηση στους εργαζόμενους, τους πελάτες της αλλά και την κοινωνία, μπορεί να μετρηθεί και το πώς η εφαρμογή της στις επιχειρήσεις έχει θετικά αποτελέσματα στην κερδοφορία της, αλλά και στη θετική ψυχολογία των στελεχών της. Είναι, επίσης, συγγραφέας και ακτιβίστρια, υπερασπιζόμενη την πιο ενεργή συμμετοχή των γυναικών σε τεχνολογικούς κλάδους.

Εκτός από τις δύο αυτές θεματικές, το 2ο Microsoft Summit θα παρέχει σε όσους το παρακολουθήσουν, την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικές καινοτομίες και ενημερώσεις στο χώρο της τεχνολογίας, όπως τα Internet of Things, CognitiveServices, Productivity in Action και Security, μέσω live demos.

Την εκδήλωση υποστηρίζουν ως χρυσός χορηγός η Cosmote και Logicom, ως μεγάλοι χορηγοί οι Alpha Bank, Atcom, Eurobank, Info Quest Technologies, Oktabit, Samsung και Volvo, ως χορηγοί οι Accounting Solutions Network, DynamicIntegrated Solutions, interworks.cloud, Real Consulting, SiEBEN, Space καιVedicor, ως υποστηρικτές οι LeasePlan και Μetlife, και ως start-up συνεργάτες οιContactPigeon, iTrack και Socital. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα τωνΕλληνο-αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ΣΕΠΕ, και ΣΕΒ. Τέλος, χορηγοί επικοινωνίας είναι o ΣΚΑΪ, η ιστοσελίδα Biztech.gr, τα κλαδικά έντυπα Channel Partner,NetFax και NetWeek, και η ιστοσελίδαSepe.gr. 

Για τη συμμετοχή σας είναι απαραίτητη η εγγραφή σας στον παρακάτω σύνδεσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου