Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Τι να προσέξεις πριν ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση


Είχατε πάντα το όνειρο του επιχειρηματία; Πάντα σας ενδιέφερε το επιχειρείν και δη η ανάπτυξή του; Έχετε αποφασίσει να ανοίξετε δική σας επιχείρηση και βρίσκεστε σε διαδικασία αναδιοργάνωσης και ανασύνταξης δυνάμεων;

Τότε καλό θα ήταν να διαβάσετε τον εν λόγω οδηγό… προς ναυτιλομένους επιχειρηματίες, προτού κάνετε οποιαδήποτε κίνηση. Αν και έχει συνταχθεί από τα διδάγματα παλαιότερων επιχειρηματιών, αποτελεί ένα χρήσιμο εγχειρίδιο για τους νεότερους.

Κάθε επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του, οφείλει, σύμφωνα με τo πρακτορείο CNBC, να γνωρίζει τα εξής:

- Πρέπει να θέσετε γερά θεμέλια.

Εάν κάτι δεν είναι χτισμένο σε γερά θεμέλια, δεν μπορεί παρά να οδηγηθεί στην κατάρρευση. «Σκάψτε… βαθιά στο πηγάδι», προτρέπει, με νόημα, ο Patrick Morin, γενικός διευθυντής τηςTransact Capital Partners. «Η αισιοδοξία πρέπει να αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό σου», σπεύδει επίσης να επισημάνει.

- Κρατήστε κοντά σας τους αφοσιωμένους συνεργάτες.

Όπως εξηγεί ο Morin, εάν γνωρίσεις πραγματικά αφοσιωμένους ανθρώπους γύρω σου, κράτα τους κοντά σου, είτε πρόκειται για συνεταίρους, είτε για υπαλλήλους. Κάθε νέα επιχείρηση χρειάζεται τέτοια στόφα ανθρώπων. Ωστόσο, κατά τον Morin, εκείνο που επίσης μετράει είναι να αμείβονται καλά, γιατί η αφοσίωση αποτελεί σπάνιο προσόν.

- Προετοιμαστείτε ακόμη και για το χειρότερο σενάριο.

Να είσαστε προετοιμασμένοι ακόμη και για το πλέον δυσμενές σενάριο, ήτοι την πιθανή αποτυχία της επιχείρησής σας. Όλα μέσα στη ζωή είναι. Και η αποτυχία. Οι καταστάσεις αλλάζουν γρήγορα και όλα εξελίσσονται. Αυτό να έχετε στο μυαλό σας.

- Μην βασίζεστε μόνο σε έναν συνεργάτη.

Όπως εξηγεί ο Ray Morreale, Διευθύνων Σύμβουλος της South Florida Concrete and Masonry, δεν υπήρχε χειρότερη έκπληξη για τον ίδιο από όταν ο πιο στενός του συνεργάτης, του ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την επιχείρηση και δη από κοντά του. «Να έχετε πάντα τον δικηγόρο σας κοντά, γιατί οι συνεργασίες όπως είναι για να… γίνονται, έτσι είναι και για να χαλάνε», προσθέτει.

- Προσοχή στους κλέφτες.

Όπως σημειώνει, επίσης, ο Morreale, του πήρε αρκετά χρόνια για να ανακαλύψει μια μεγάλη αλήθεια: Πως ακόμη και ο πιο στενός σου συνεργάτης μπορεί εύκολα να σε εξαπατήσει και ακόμη πιο εύκολα να σε κλέψει. «Τι έμαθα από τη μέχρι τώρα πορεία μου; Να μην εμπιστεύομαι ανθρώπους ακόμη κι αν βρίσκονται χρόνια κοντά μου. Παντού και πάντα υπάρχει κάποιος… επιρρεπής στις κλοπές», αναφέρει.

- Δεν είναι όλοι οι πελάτες ίδιοι.

Πολλοί επιχειρηματίες χρειάστηκαν αρκετά χρόνια τριβής στην αγορά για να αντιληφθούν το προφανές: Στόχος κάθε εταιρείας δεν είναι πάντα οι περισσότεροι πελάτες, αλλά κατά κύριο λόγο οι ποιοτικότεροι πελάτες. Οι πιο εύκολοι πελάτες δεν είναι πάντα και οι ποιοτικότεροι πελάτες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου