Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

50 εκατ. δολάρια στην startup που σου στέλνει παρκαδόρο όταν δεν βρίσκεις θέση


Τον εφιάλτη του να βρεθεί άδεια θέση πάρκινγκ σε πολλές πόλεις του κόσμου ευελπιστεί να λύσει η Luxe, μία startup με έδρα το Σαν Φρανσίσκο που ήδη έχει τραβήξει το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών, μεταξύ των οποίων του γίγαντα ενοικίασης αυτοκινήτων Hertz.

H Hertz μόλις επένδυσε 50 εκατ. δολάρια στην Luxe, η οποία υπόσχεται ότι θα βρίσκει πάρκινγκ σε όποιον δεν μπορεί, στέλνοντάς του παρκαδόρο.

Η startup λειτουργεί σχεδόν όπως η Uber, και την καλείς όταν θέλεις να παρκάρεις το αμάξι σου.

Ο κάτοχος του αυτοκινήτου το μόνο που έχει να κάνει είναι να στείλει μήνυμα στην υπηρεσία με τον προορισμό του λίγο πριν ξεκινήσει από το σημείο αφετηρίας του (π.χ. το σπίτι του). Δέκα λεπτά πριν φτάσει στον προορισμό του θα του σταλεί φωτογραφία με το πρόσωπο του παρκαδόρου που θα παραλάβει το αυτοκίνητό του, ώστε να μην πέσει θύμα επιτήδειων.

Η Luxe δεν στέκεται μόνο στο παρκάρισμα του αυτοκινήτου αλλά το πλένει ή του βάζει βενζίνη όσο ο κάτοχος απουσιάζει.

"Το να νοικιάζει ένα αυτοκίνητο δεν είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο, ειδικά αν πρέπει να παρκάρεις κοντά στο μετρό ή να βρεις βενζινάδικο σε μία πόλη που δεν γνωρίζει", σημειώνει ο CEO της Luxe Curtis Lee, μιλώντας στον Business Insider.

Και η BMW είχε κάνει μία παρόμοια στρατηγική επένδυση πέρσι το Φθινόπορο στην Zirx, on-demand-parking εταιρεία η οποία όμως έχει επικεντρωθεί ειδικά σε εταιρείες.

Το παρκάρισμα σε αστικές περιοχές όπως το Manhattan χρεώνεται από 7 έως 30 δολάρια την ώρα.

Η υπηρεσία της Luxe μπορεί να κατέβει δωρεάν από το App Store.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου