Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015

Στην τελική ευθεία για την βράβευση ο 5ος διαγωνισμός Ecotrophelia


Λίγες μέρες απομένουν μέχρι την Τετάρτη 24 Ιουνίου όποτε και θα πραγματοποιηθεί στην Αίγλη Ζαππείου η Τελετή Βράβευσης των νικητριών ομάδων του 5ου Εθνικού Διαγωνισμού Οικολογικών - Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής ECOTROPHELIA 2015 που διοργανώνεται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων-Ποτων (ΣΕΒΤ).

Στο διαγωνισμό είχαν κληθεί να συμμετάσχουν όλα τα σχετικά τμήματα των Ανώτατων και Ανώτερων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας ενώ, φέτος, στην τελική ευθεία έχουν φθάσει 14 Πανεπιστημιακές Ομάδες Φοιτητών, αριθμός ρεκόρ για τη διοργάνωση.

Ο διαγωνισμός έχει μακρά παρουσία σε πολλές χώρες της Ευρώπης ενώ, στη χώρα μας πραγματοποιείται για 5η χρονιά στο πλαίσιο των δράσεων της Ελληνικής Τεχνολογικής Πλατφόρμας “Food for Life” και του Ευρωπαϊκού Έργου “CAPINFOOD” έχοντας πλέον αναδειχτεί σε θεσμό για την πανεπιστημιακή-ερευνητική κοινότητα, αφού αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη δυναμική, την καινοτόμο σκέψη και την ευρηματικότητα των νέων στον κλάδο της αγροβιοδιατροφής.

Στόχος του διαγωνισμού “ECOTROPHELIA” είναι να υποστηρίξει τους νέους φοιτητές, ενθαρρύνοντας την ευρηματικότητα και τις καινοτόμες ιδέες τους, οι οποίες μπορεί να αποτελέσουν «ατμομηχανή» της Βιομηχανίας Τροφίμων. Η αυξημένη συμμετοχή μάλιστα μάλλον αποδεικνύει και με τον καλύτερο τρόπο τη «δίψα» για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες αλλά και τη δυναμική των νέων μας στον τομέα της έρευνας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΣΕΒΤ, αναγνωρίζοντας την κορυφαία ποιότητα των συμμετοχών αλλά και τον τρόπο επικοινωνίας τους, φέτος εισήγαγε, για πρώτη φορά, και δυο τιμητικά βραβεία που αφορούν στην Καλύτερη Παρουσίαση και στο Καλύτερο Πλάνο Μάρκετινγκ & Εμπορίας.

Υπενθυμίζεται ότι, σε δεύτερο επίπεδο, η νικήτρια ομάδα του εθνικού διαγωνισμού θα παρουσιάσει το προϊόν της, μαζί με τους αντίστοιχους νικητές άλλων Ευρωπαϊκών Χωρών, στο Μιλάνο στις 4-6 Οκτωβρίου του 2015, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών “EXPO 2015: Feeding the Planet, Energy for Life”, αποδεικνύοντας ότι ο “ECOTROPHELIA” ενσαρκώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πνεύμα εξωστρέφειας και ανταγωνιστικότητας, που ανέκαθεν χαρακτήριζε τις επιχειρήσεις του κλάδου των τροφίμων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου