Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

Νέα διεθνής καμπάνια «Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!»


Πρωτοβουλία της Marketing Greece σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο και την Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

«Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!» είναι το θέμα της νέας διεθνούς καμπάνιας, πρωτοβουλία της Marketing Greece, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

Για την ανάδειξη του προορισμού έχει σχεδιαστεί η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ψηφιακής προβολής και προώθησης. Με βάση τη στρατηγική μάρκετινγκ που έχει αναπτύξει η Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη, η καμπάνια θα προβληθεί στις επιλεγμένες αγορές - στόχους, Ελλάδα, Βαλκάνια, Τουρκία, Ρωσία, Ισραήλ, Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία και Ιταλία. Ειδικά για την καμπάνια δημιουργήθηκε νέο video που αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά της πόλης.

«Η Θεσσαλονίκη προσφέρει ένα μοναδικό παλμό, τη ζεστασιά των ανθρώπων της, την αγάπη για τη ζωή που φαίνεται σε κάθε γωνιά της πόλης ενώ κλέβει τη καρδιά των επισκεπτών της. Αυτή τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να αναδείξουμε μέσα από τη καμπάνια, που αποτελεί μόνο μια από τις δράσεις που ήδη υλοποιούμε και προγραμματίζουμε για τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να την αναδείξουμε ως έναν προορισμό που αξίζει να γνωρίσεις», τόνισε στην ομιλία του ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, σε συνέντευξη τύπου την Τετάρτη.

Χαιρετίζοντας την ενέργεια ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε ότι «η Θεσσαλονίκη στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών της, αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά τουρίστα. Η εξωστρέφεια έχει αναδειχθεί για την Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης σε «όχημα» μετάβασης στη νέα εποχή που μας επέβαλε η κρίση, δηλαδή στην αλλαγή του τουριστικού μοντέλου της πόλης, το οποίο κατά κανόνα στηριζόταν στην εγχώρια αγορά. Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία της Marketing Greece, γιατί πιστεύουμε ότι θα ενισχύσει την προβολή της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια αγορά».

Στη συνέχεια ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας δήλωσε ότι «η εξωστρέφεια αποτελεί δομικό συστατικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας σύγχρονης οικονομίας. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεργαστεί στενά με τη Marketing Greece, ώστε να αξιοποιήσουμε για το όφελος του τόπου και των συμπολιτών μας, τις σύγχρονες πρακτικές και την τεχνογνωσία που διαθέτει». Από την πλευρά του, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της airtickets.com κ. Δημήτρης Κοντογεώργος δήλωσε ότι «μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους η υποστήριξή μας στο έργο της Marketing Greece και το ότι είμαστε συμμέτοχοι στην καμπάνια για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλονίκης. Ως πρωτοπόροι στον κλάδο αλλά και μέσω του παγκόσμιου καναλιού μας airtickets.com, αγωνιζόμαστε για τους ίδιους σκοπούς και είναι τιμή μας να υποστηρίζουμε αυτή την τόσο σημαντική προσπάθεια προβολής του τόπου μας».

Με την έναρξη της καμπάνιας ξεκινάει ο διαγωνισμός όπου προσκαλείται ο κόσμος να ανεβάσει στο Discovergreece.com τη δική του ιστορία και εμπειρία από την αγαπημένη πόλη του Βορρά, να μοιραστεί μία φωτογραφία, ένα μυστικό, μια αγαπημένη γωνιά και ό,τι είναι αυτό που κάνει και τη δική του καρδιά να χτυπά για τη Θεσσαλονίκη. Ενας νικητής θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μία μοναδική εμπειρία στη μαγική πόλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου