Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

15-17/5/2015, Αθήνα: FoodTouristica 2015


Η γαστρονομία αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία. Η καλή τοπική κουζίνα είναι η ραχοκοκαλιά της γαστρονομικής προσφοράς. Η προβολή της γαστρονομίας χρειάζεται αυτοτελείς-στοχευμένες ενέργειες. Με αυτές τις σκέψεις πραγματοποιείται η έκθεση FoodTouristica 2015, από 15 έως 17 Μαΐου, στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο Ελληνικού. Ο γαστρονομικός τουρισμός έχει την ευκαιρία να απογειωθεί ενισχύοντας τον γαστρονομικό-τουριστικό κλάδο και την ελληνική οικονομία.

Η γαστρονομία, η τέχνη της παρασκευής καλού και νόστιμου φαγητού, αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία για όλους ανεξαιρέτως τους τουρίστες, επιπλέον αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για εύπορους τουρίστες ειδικού ενδιαφέροντος. Η ελληνική κουζίνα διαθέτει αρετές αλλά χαρακτηρίζεται από δύο σοβαρές αδυναμίες: τα προβλήματα ποιότητας σε όλο το φάσμα παροχής γαστρονομικών υπηρεσιών και την απουσία αποτελεσματικής προβολής του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη καλύπτει η έκθεση FoodTouristica 2015. Την δυνατότητα δηλαδή προβολής μέσα στο ίδιο εκθεσιακό κέντρο εταιριών τροφίμων και ποτών, πρώτων υλών και έτοιμων προϊόντων μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας και γενικά ότι έχει σχέση με τρόφιμα, ποτά και εξοπλισμούς που αφορούν τους επισιτιστικούς χώρους. Παράλληλα οι εταιρίες που ασχολούνται με τη λιανική πώληση έχουν την ευκαιρία να κάνουν επιδείξεις και tasting προϊόντων στο κοινό. Θα προβάλλει επίσης δυναμικά όλα τα είδη κλασσικού και εναλλακτικού τουρισμού τα οποία προσφέρει η Ελλάδα όπως ξενοδοχεία και παραδοσιακοί ξενώνες, ενοικιαζόμενα δωμάτια και καταλύματα, Spa Resorts, αγροτικά καταλύματα.

Μέσα από τις παράλληλες εκδηλώσεις στόχος είναι η ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό μέσω του θρησκευτικού τουρισμού, του οινολογικού τουρισμού, του αγροτουρισμού και οικοτουρισμού. Καλή χρονική συγκυρία είναι η αναγνώριση της ποιότητας αρκετών ελληνικών ετικετών οίνου από διεθνείς κριτές και η βράβευσή τους σε ανάλογους διαγωνισμούς, η σταθερή παρουσία ελληνικών διατροφικών προϊόντων στις διεθνείς προτιμήσεις (ελαιόλαδο, μαστίχα, αυγοτάραχο κ.λπ.), η επιτυχία συγκεκριμένων προϊόντων (γιαούρτι) σε σημαντικές αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου