Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΘ: Νέος κύκλος εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας 2014


Το Γραφείο Διασύνδεσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργανώνει 2 νέους κύκλους δωρεάν εργαστηρίων επιχειρηματικότητας για το 2014.


Ποιους αφορά

Αφορά φοιτητές και απόφοιτους του Α.Π.Θ. που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την επιχειρηματικότητα και αναζητούν:

  •    Να αναπτύξουν επιχειρηματική κουλτούρα
  •    Να καλλιεργήσουν επιχειρηματικές δεξιότητες
  •    Να δημιουργήσουν καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα
  •    Να καταρτιστούν στη δημιουργία επιχειρηματικών σχεδίων
  •    Να συναναστραφούν με δημιουργικούς νέους
  •    Να βρουν ομάδα

Το εργαστήριο έχει βιωματικό χαρακτήρα, οι συμμετέχοντες εργάζονται σε εργαλεία αυτογνωσίας, δημιουργικότητας και δημιουργίας καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων. Αναλύονται έννοιες και ορισμοί στην επιχειρηματικότητα, περιγράφονται επιχειρηματικές διαδικασίες μέσω πραγματικών παραδειγμάτων και αναλύονται διεξοδικά όλα τα στάδια για τη δημιουργία ενός καινοτόμου επιχειρηματικού σχεδίου.

Το εργαστήριο αφορά φοιτητές και απόφοιτους του Α.Π.Θ. που γνωρίζουν τα βασικά στάδια για τη σύνταξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου ή έχουν συντάξει ήδη το επιχειρηματικό τους σχέδιο και θέλουν να «λερώσουν τα χέρια τους» με σύγχρονες μεθοδολογίες που βασίζονται στις αρχές του Lean Startup για τη δημιουργία σπουδαίων προϊόντων και υπηρεσιών.

Αποτελεί ένα εξειδικευμένο εργαστήριο (masterclass), η μεθοδολογία του οποίου χρησιμοποιείται από acceleratorsκαι θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων στο εξωτερικό και η οποία τοποθετεί το σχεδιασμό (design) στην καρδία της ανάπτυξης προϊόντων και υπηρεσιών.

Μετά από κάθε συνάντηση οι συμμετέχουσες ομάδες θα πρέπει να εργάζονται συστηματικά στα φύλλα εργασίας και τις προτεινόμενες τεχνικές με τους πιθανούς πελάτες.

Το εργαστήριο Μαύρη Ζώνη στην επιχειρηματικότητα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε σπουδαία προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της κατανόησης των πελατών σας, την αλληλεπίδραση με τους χρήστες σας και τη χρήση δεδομένων για τον έλεγχο των υποθέσεων του εγχειρήματος. Παράλληλα θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε το Ελάχιστο Βιώσιμο Προϊόν, να προσδιορίσετε τους Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης και να προετοιμαστείτε για αλλαγές 180ο μοιρών.

Η δομή του εργαστηρίου 1ο

  •    Συνάντηση 1: Εισαγωγή στην επιχειρηματικότητα (επιχειρηματικότητα ως στάση ζωής, αυτογνωσία, δημιουργικότητα, αναζήτηση επιχειρηματικών ιδεών, ανάλυση εννοιών)
  •    Συνάντηση2: Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα (Business Model Canvas, Value Proposition Canvas, Empathy Map)
  •    Συνάντηση 3: Επιχειρηματικό σχέδιο (1)
  •    Συνάντηση 4: Επιχειρηματικό σχέδιο (2)



Η δομή του εργαστηρίου 2ο

  •    Συνάντηση1: Καινοτόμα Επιχειρηματικά Μοντέλα (Business Model Canvas, Value Proposition Canvas, Empathy Map, κ.α.)
  •    Συνάντηση 2: «Καταγράψτε τις κύριες υποθέσεις αναφορικά με τον πελάτη σας», «Διεξάγετε ποιοτικές συνεντεύξεις ανάπτυξης πελατών», «Υπολογίστε τις βασικές διδαχές από την ανάπτυξη των πελατών»
  •    Συνάντηση 3: «Αιχμαλωτίστε την πρόταση αξίας», «Συγκεντρωθείτε στο ελάχιστο βιώσιμο προϊόν»
  •    Συνάντηση 4: «Προσδιορίστε ποιες μετρήσεις δείχνουν καθαρά την επιτυχία του προϊόντος σας», «Προετοιμαστείτε για αλλαγές 180ο μοιρών»

Οι διαλέξεις βασίζονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Startup How-To: 7 Steps to Creating a Successful Product» από την Janice Fraser.
Πληροφορίες

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μάθετε στην ιστοσελίδα ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου