Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Τέσσερις νέες αγορές ανοίγουν για τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων


Σε τέσσερις νέες αγορές, οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με τις παραδοσιακές, εξετάζουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους οιελληνικές επιχειρήσεις από τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών.

Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα, σε κάποιες από αυτές προβλέπονται ακόμα και παραγωγικές επενδύσεις, γεγονός που συνεπάγεται ότι η τοποθέτηση που ετοιμάζεται θα είναι στρατηγική και όχι ευκαιριακή. 

Ενδεικτικά αναφέρεται η περίπτωση των χωρών του Αραβικού Κόλπου και της Μέσης Ανατολής. Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι την κατασκευή εργοστασίου στο Αμπού Ντάμπι, από κοινού με τοπικό εταίρο, που θα παράγει προϊόντα της εκεί και θα τα προωθεί στην ευρύτερη περιοχή, ετοιμάζει η Vivartia.

Προκειμένου μάλιστα να προετοιμάσει το καταναλωτικό κοινό, έχει ξεκινήσει ήδη τις εξαγωγές εκεί. Κάτι ανάλογο ετοίμαζε στο Βόρειο Ιράκ και η βορειοελλαδίτικη Κρι-Κρι, ωστόσο, λόγω της πολεμικής εμπλοκής εκεί, προτίμησε να αναβάλει γι' αργότερα τις κινήσεις της.

Η δεύτερη μεγάλη αγορά που εξετάζεται από τους επιχειρηματίες του κλάδου είναι αυτή της Ινδίας, η οποία έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης χώρας, ενώ κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί στο προσεχές μέλλον και με την αγορά των κρατών της υποσαχάριας Αφρικής.

Εκεί, όπως λένε οι ειδήμονες, οι ρυθμοί ανάπτυξης τρέχουν με 5% και 6% και αργά ή γρήγορα οι ανάγκες σε κατανάλωση θα αυξηθούν. Όπως ακριβώς δηλαδή έγινε με την τέταρτη αγορά, αυτή της Κίνας, που πλέον έχει μπει στους δικούς της υψηλούς ρυθμούς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου