Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Σε Σκλαβενίτη και Loubere τα βραβεία Retailbusiness Awards


Με μεγάλο νικητή τον Σκλαβενίτη (Retailer of the Year) και τον Jerome Loubere της Μαρινόπουλος να τιμάται με τη διάκριση του Retail Manager της χρονιάς, ολοκληρώθηκε η τελετή απονομής των Lighthouse Retailbusiness Awards 2013, της 12ης διοργάνωσης του πιο σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία.
Για ακόμη μια χρονιά η ετήσια γιορτή του λιανεμπορίου πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, το βράδυ της Δευτέρας 16 Δεκεμβρίου και έστειλε το μήνυμα πως οι αξίες και οι άριστοι πρέπει πάντα να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται, ακόμη και στους δύσκολους καιρούς.

Με κεντρικό μήνυμα «Το Retail είναι Εδώ», ο θεσμός στάθηκε ξανά στο πλευρό των υγιών δυνάμεων της αγοράς και τίμησε τους καλύτερους της αγοράς για το 2013 παρουσία περισσότερων από 800 στελεχών της αγοράς του λιανεμπορίου, της βιομηχανίας και της επικοινωνίας, καθώς και εκπροσώπων του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Οι μεγάλες διακρίσεις απονεμήθηκαν, όπως σημειώθηκε, σε Ι.&Σ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και JEROME LOUBERE της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., ενώ βραβεία έλαβαν επίσης και οι PUBLIC «Θέλεις tablet και αξεσουάρ. Θέλεις Public» / THE NEWTONS LABORATORY (RETAIL CAMPAIGN), WIND ΕΛΛΑΣ / RUN Greece (CSR RETAIL STRATEGY), JETOIL / ΣΕΑ ΑΚΡΑΤΑΣ (RETAIL STORE - ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ), STARBUCKS / Πλ. Κοραή, Αθήνα (RETAIL STORE - ΕΣΤΙΑΣΗ), BSB / Ψυχικό (RETAIL STORΕ - ΕΝΔΥΣΗ / ΥΠΟΔΗΣΗ), PUBLIC / Golden Hall (RETAIL STORE - ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ), ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ / Λ. Παπανδρέου, Ηλιούπολη (RETAIL STORE - SUPER MARKET) και www.caremarket.gr / ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (E - RETAILER).

Προμηθευτές της χρονιάς, με βάση την έρευνα που πραγματοποίησε για ακόμη μια φορά το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών, αποκλειστικά για το περιοδικό RETAILΒUSINESS, αναδείχθηκαν οι ELBISCO A.E. (Food & Drink), COLGATE - PALMOLIVE (Non Food), BSH ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΒΕ (Λευκές & Μαύρες Συσκευές) και SAMSUNG ELECTRONICS HELLAS (Τεχνολογία).

Ακόμη, τιμητικό βραβείο δόθηκε στην Ελληνική Εταιρεία Logistics (ΕΕL), ενώ για πρώτη φορά ο θεσμός τίμησε Διευθυντές Καταστημάτων από αλυσίδες σουπερμάρκετ που συμμετείχαν στη διαδικασία. Πιο συγκεκριμένα, τιμητικό βραβείο δόθηκε στην Άννα Γρυλλάκη Διευθύντρια Καταστήματος CARREFOUR ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Χανίων, στον Γεώργιο Κατσιφώλη Διευθυντή Καταστήματος ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Καλαμάτας και στον Φίλιππο Ζαφειρίου Διευθυντή Καταστήματος ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ στο Αιγάλεω.

Επίσης, καθώς πάγια φιλοσοφία της Direction Εκδοτικός Οργανισμός είναι να βραβεύει τους Πρώτους μεταξύ Ίσων, στο πλαίσιο της φετινής Τελετής Απονομής τιμήθηκαν με Επαίνους όλοι όσοι συμμετείχαν στις τελικές shortlists για τις δύο κορυφαίες διακρίσεις του θεσμού.


Η νέα εκκίνηση

Μήνυμα αισιοδοξίας έδωσε με τον εναρκτήριο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Direction Εκδοτικός Οργανισμός Βαγγέλης Παπαλιός, ο οποίος μεταξύ άλλων σημείωσε πως «η κρίση δεν θα κρατήσει για πάντα… Βρισκόμαστε, όπως όλα δείχνουν, μάλλον στα τελευταία χιλιόμετρα του δικού μας Μαραθώνιου και πρέπει να έχουμε αντοχή και δύναμη για να φτάσουμε στον τερματισμό… για τη Νέα Εκκίνηση». Ο κ. Παπαλιός σημείωσε ότι η αύξηση του αριθμού των Ελλήνων που έχουν αποφασίσει να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να δουλέψουν σκληρά για να αλλάξει η κατάσταση αποτελεί λόγο για αισιοδοξία, υπογράμμισε, όμως, πως θα πρέπει να τύχουν της κατάλληλης αρωγής και στήριξης από την πολιτεία, που θα πρέπει να μεριμνήσει για μια σειρά από πολύ σημαντικά ζητήματα. «Είναι απόλυτη ανάγκη να μη μείνουμε πια στα ευχολόγια. Πρέπει να γίνουν όλα εκείνα που θα μετατρέψουν αυτή την αίσθηση που έχουμε όλοι μας πως κάτι πάει να αλλάξει σε πραγματική εικόνα, σε χειροπιαστή κατάσταση» σημείωσε χαρακτηριστικά.


Προοπτικές και ελπίδα

Εκπροσωπώντας την πολιτεία ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου Στέφανος Κομνηνός, πριν απονείμει το βραβείο του Retailer of the Year σημείωσε: «Ίσως έπρεπε να περάσουμε αυτή την κρίση για να αλλάξουμε τους εαυτούς μας, τον τρόπο που βλέπει το κράτος την επιχειρηματικότητα και τον τρόπο που βλέπουν οι επιχειρήσεις το κράτος. Μια σειρά από αιτήματα δεκαετιών έχουν γίνει πράξη. Έχουμε άλλες δομές στην αγορά, νέες προκλήσεις, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ άλλων. Υπάρχει μια νέα κατάσταση που δίνει προοπτικές και ελπίδα. Άνθρωποι από την αγορά, άνθρωποι του λιανεμπορίου μπόρεσαν από την πρώτη στιγμή να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε επίπεδο μάνατζμεντ, καθώς αναφερόμαστε σε έναν κλάδο που ήταν από την πρώτη στιγμή διεθνοποιημένος. Έκκλησή μου είναι το λιανεμπόριο στη χώρα, ας είναι λιανεμπόριο που θα αγκαλιάσει περισσότερο την ελληνική παραγωγή, να αγκαλιάσει το νέο σχεδιασμό για τα logistics, ώστε να ξαναβγούμε μπροστά, στην Ευρώπη, στον κόσμο και να κατακτήσουμε αυτό που μας αξίζει». 


Η διοργάνωση

Τα Lighthouse Retailbusiness Awards 2013 διοργανώθηκαν από την Direction Εκδοτικός Οργανισμός και το περιοδικό RETAILBUSINESS και τελούσαν, όπως κάθε χρονιά, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας. Διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ενώ η KPMG ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ Α.Ε. αποτέλεσε για 8η συνεχή χρονιά τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης διασφαλίζοντας την εγκυρότητα της διαδικασίας. 

Μάλιστα θα πρέπει να σημειωθεί πως για ακόμη μια χρονιά η διοργάνωση των Βραβείων ήταν ανθρακικά ουδέτερη. Πιο συγκεκριμένα, η Green Evolution υπολόγισε τις σχετικές εκπομπές σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο GreenHouse Gas Protocol. Αυτές τις αντιστάθμισε πλήρως, σύμφωνα με τους κανόνες του σχήματος πιστοποίησης CO2 Neutral Seal,με δικαιώματα άνθρακα επαληθευμένα βάσει του προτύπου Verified Carbon Standard, εκδίδοντας και το σχετικό πιστοποιητικό.


VORIA