Εμπορικά κέντρα και κρίση. Βαρετός τίτλος. Ή μήπως καλύτερα «Confessions of a shopaholic», όπως η ταινία; Aυτός θα ήταν μάλλον προκλητικός. Με αφορμή ένα ολοκαίνουργιο mall-υπερπαραγωγή στη Θεσσαλονίκη, μετράμε κυλιόμενες σκάλες, θέσεις πάρκινγκ, σιντριβάνια, ενυδρεία και φοίνικες, μέσα και έξω από βιτρίνες παντός καιρού.
Ρώτησα φίλες και φίλους πώς ψωνίζουν τώρα, άνοιξη του 2015, σε αυτήν τη χώρα που της ταιριάζει τέλεια το μαύρο. Ή μήπως καλύτερα το χρώμα; Πότε πηγαίνουν στα malls ή στα πολυκαταστήματα, πόσο χρόνο αφιερώνουν σε κάθε επίσκεψη. Τι τους αρέσει και τι τους εκνευρίζει. Το πιο τρελό πράγμα που έχουν αγοράσει...
Καθώς τα συνοικιακά καταστήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο, οι καταναλωτές δηλώνουν πιο υποψιασμένοι από ποτέ, έχουν συγκεκριμένο budget, καθόλου χρόνο για χάσιμο. Αφιερώνουν από δύο έως τέσσερις ώρες για να ψωνίσουν, να πιουν πράσινο τσάι, να φάνε ποπ κορν, κοτόπουλο, να παίξουν bowling, να παρακολουθήσουν σινεμά, να ξεχάσουν. Πόσα χρήματα;
Με 40 εμπορικά κέντρα απλωμένα στη χώρα, τα malls, τα πολυκαταστήματα, τα shops-in-a-shop δείχνουν να αντέχουν στην κρίση. Να αντιστέκονται. Με αύξηση σε πωλήσεις και επισκέπτες, σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας, σαφή τάση ανάκαμψης αλλά και αύξηση ζήτησης για μισθώσεις. Το μυστικό; Shopping και διασκέδαση. Οργανωμένο μάρκετινγκ με παράλληλες δράσεις. Ευελιξία. Σε μια χώρα που δεν κοιμάται ποτέ.
City Link: Διεθνής πασαρέλα
«Το ομορφότερο κέντρο στο κέντρο της Αθήνας». Φιλοξενεί εμπορικά καταστήματα, flagship stores: Αttica, Hermès, Dolce&Gabbana, Brooks Brothers, Cartier, Links of London, Liana Vourakis, Nak, Replay. Και καφέ, εστιατόρια, θεατρικές σκηνές. Μοναδικό διατηρητέο οικοδομικό τετράγωνο με «χαρακτήρα» εμπορικού κέντρου στο κέντρο της Αθήνας. Ειδικά για το συνειδητοποιημένο αγοραστικό κοινό της Αθήνας που αγαπά το shopping στο κέντρο. Μεγάλος αριθμός επισκεπτών είναι τουρίστες. Γιατί ξεχωρίζει; Για το location και τα exclusive καταστήματα. Το Σάββατο που πέρασα, είχε και λάιβ τζαζ μουσική. Το μεσημέρι.
Bουκουρεστίου και Σταδίου 4, Αθήνα
Attica: Βιτρίνες με θέα
Σύγχρονοι, ενημερωμένοι προορισμοί για shopping σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Με πέντε σημεία πώλησης (City Link, Golden Hall, Mall Athens και Mediterranean Cosmos και Tσιμισκή στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη), αποκλείεται να χαθείς. Αποκλειστικά shops-in-a-shop, διεθνείς επωνυμίες με στυλ, ανταγωνιστικές τιμές με αντίστοιχες ετικέτες του εξωτερικού, υπηρεσίες σε λευκό φόντο. Το Attica στο City Link συγκεντρώνει 10.000 επισκέπτες την ημέρα. Στο ασανσέρ προσπαθώ να φανταστώ τι περιέχουν οι σακούλες των άλλων.
City Link, Golden Hall, The Mall Athens (Αθήνα), Τσιμισκή και Mediterranean Cosmos (Θεσσαλονίκη).
Golden Hall: Χρυσός Ολυμπιονίκης
Τρία επίπεδα, 41.000 τ.μ., 131 εγχώρια και διεθνή εμπορικά σήματα, 1.400 θέσεις στάθμευσης - αν είσαι ερωτευμένος, δεν ξαναβρίσκεις (εύκολα) το αυτοκίνητό σου. Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων κινήθηκε ανοδικά κατά 11%, ενώ εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 7%.Η λειτουργική του κερδοφορία ανήλθε σε 12,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 4% σε σχέση με πέρυσι. Εχει αποσπάσει και πανευρωπαϊκή διάκριση στο Διεθνές Συμβούλιο Εμπορικών Κέντρων με πρώτη θέση. Το ξέρατε ότι έχει καραόκε για παιδιά; Μαζί με ποδοσφαιράκι, air hockey και ηλεκτρονικά παιχνίδια, όλα δωρεάν;
Κηφισίας 37Α, Μαρούσι
Τhe Mall Athens: Tρία σε ένα
Αγορές, διασκέδαση, φαγητό, 3 σε 1. Περισσότερα από 200 εμπορικά και ψυχαγωγικά καταστήματα, 58.500 τ.μ., πέντε επίπεδα για εμπορική χρήση και τρία για πάρκινγκ. Εμπορικές αλυσίδες, εστιατόρια, καφέ, κινηματογραφικές αίθουσες, οικογενειακοί χώροι διασκέδασης, όπως μίνι λούνα παρκ. Ο τζίρος των καταστημάτων και ο αριθμός των επισκεπτών παρουσίασαν αύξηση κατά 6% και 4% αντίστοιχα, ενώ η λειτουργική του κερδοφορία ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3%. Εχει και ταχυδρομείο. Και ποδηλατάδικο.
Aνδρέα Παπανδρέου 35, Μαρούσι.
McArthurGlen Designer Outlet Athens: Ο γλωσσοδέτης του στυλ
15 λεπτά από το αεροδρόμιο, 30 λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Ενα εκπτωτικό χωριό δίπλα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Εστιατόρια, καφέ, παιδότοπος. Οικογενειακός προορισμός. Tο 2014 πέρασαν 3,7 εκατομμύρια καταναλωτές. Μειωμένες τιμές σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Εκδηλώσεις και προωθητικές ενέργειες. 21.000 τ.μ. σε δύο επίπεδα. Από Salvatore Ferragamo και Alberta Ferretti μέχρι Tommy Hilfiger και Brooks Brothers. Μπορείς να βρεις από οικονομικά αθλητικά παπούτσια μέχρι τσίγκινη επιγραφή για το σπίτι: «There is no place like home».
Oικοδομικό τετράγωνο Ε71, Γυαλού, Σπάτα.
Avenue: Το εύκολο
Αρχιτεκτονική αρμονία μόνο σε δύο επίπεδα. Shopping, food and coffee, fun park. 22.000 τ.μ. επιφάνεια, 4.000 τ.μ. ελεύθερος πράσινος χώρος, κτίρια που καλύπτουν 22.000 τ.μ. Carrefour, H&M, Jumbo, 60 καταστήματα, ο μεγαλύτερος παιδότοπος μέσα σε εμπορικό κέντρο, το Volta Fun Town. Και δωρεάν πάρκινγκ. Περνούν 280.000 άτομα, κατά μέσον όρο, σε μηνιαία βάση. Ζεστή σοκολάτα, πίτσα και (αγορά) μαγιό η δική μας τελετουργία, όχι απαραίτητα με αυτήν τη σειρά.
Kηφισίας 41-47, Μαρούσι.
Factory Outlet: Το «εργοστάσιο» μόδας
Smart Shopping. Στο κέντρο της Αθήνας, στην Πειραιώς, και στο Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου. Χαμηλές τιμές σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. 200 brands, ακόμη και γυαλιά ηλίου. Με έμφαση στην παιδική και τη βρεφική μόδα. Ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Και αθλητικά με ρόδες, πατίνια για παιδιά. Πώς το ξέρω; Εχω αγοράσει για τις κόρες μου…
Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου, Πειραιώς 76.
Athens Heart: Το πέρασμα
Σαν μια ολοκληρωμένη εμπειρία shopping και διασκέδασης. Ζεις με την καρδιά σου. Τέσσερις όροφοι. Tι μπορείς να βρεις; Ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ για τον άνδρα, τη γυναίκα, το παιδί, καφέ, φαγητό. Εύκολη πρόσβαση, υπόγειο πάρκινγκ (750 θέσεις), δύο ώρες δωρεάν πάρκινγκ, wi-fi, δωρεάν baby parking, χώρος θηλασμού, παγοδρόμιο 1.000 τ.μ. Γιατί mall και όχι ανοιχτή αγορά; «Από έρευνες έχουμε καταγράψει ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν τα malls γιατί συνδυάζουν σε μια επίσκεψη βόλτα, επαφή με φίλους, καφέ, ψώνια, δεν ταλαιπωρούνται με το παρκάρισμα, είναι επισκέψιμα ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες, με ασφάλεια 24 ώρες το 24ωρο, καθαρούς χώρους, καλαίσθητους, εκτός από ψώνια και εκδηλώσεις». Και «μπόνους» παιδικές δραστηριότητες, δωρεάν, κάθε Σάββατο.
Πειραιώς 180, Ταύρος
Νotosgalleries: Τα διαχρονικά πολυκαταστήματα
Η ιστορικότερη και μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα μετράει 110 χρόνια ενεργού παρουσίας. 1901 αδελφοί Λαμπρόπουλοι, δεκαετία του ’90 μετονομασία σε Notosgalleries. Το concept είναι shop in a shop. Πέντε πολυκαταστήματα στην Αθήνα, στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Καλαμάτα. Shopping destination για κατοίκους και τουρίστες. Από Barbour και Polo Ralph Lauren μέχρι DKNY. Για δώρα και πειραματισμούς στα δοκιμαστήρια. Στις εκπτώσεις ο χρόνος παρατείνεται. Τι κάνεις όταν βλέπεις τόσα διάσημα ονόματα; Ξεχνάς το δικό σου…
Σταδίου και Αιόλου (Αθήνα), Ηρώων Πολυτεχνείου 35 και Τσαμαδού (Πειραιάς), Τσιμισκή 24 και Μητροπόλεως 31 (Θεσσαλονίκη), Κούμα 25 (Λάρισα), Κεντρική Πλατεία (Καλαμάτας).
Athens Metro Mall: Το πολύβουο
94 καταστήματα και κιόσκια με αναγνωρίσιμες επωνυμίες, 18 μέρη για να φας, 5 κινηματογραφικές οθόνες, σούπερ μάρκετ, παιδότοπο, τράπεζα, 1.200 θέσεις πάρκινγκ, πέντε επίπεδα. Και ραδιοφωνικό σταθμό. Και ενυδρείο. Εννιά λεπτά από το μετρό του Συντάγματος. «Το μοναδικό εμπορικό κέντρο με τόσο εύκολη πρόσβαση». Ξεχωρίζει για το αρχιτεκτονικό ντιζάιν. Φως, νερό, πράσινο στοιχείο. Αστικό τοπίο και περιβάλλον. Εξοικονόμηση ενέργειας και φιλικό προς το περιβάλλον.
Βουλιαγμένης 276, Αγιος Δημήτριος.
Smart Park: To «ανοιχτό»
Το concept είναι value for money, με όλα τα είδη, από τα αθλητικά μέχρι τα jeans, σε προσιτές τιμές. Το μεγαλύτερο εμπορικό πάρκο της Ελλάδας, αποκλειστικά υπαίθριο. Με 4.100.000 επισκέπτες ετησίως. Προορισμός για όλη την οικογένεια. Γιατί είναι μοναδικό στο είδος του; 35.000 τ.μ. εμπορικοί χώροι, 40.000 τ.μ. πράσινο και 10.000 τ.μ. αφιερωμένα στην παιδική ψυχαγωγία. Εκτός από shopping, και θέατρο. Στο Smart Park: διαδραστικά παιχνίδια, διαγωνισμοί για το κοινό, λάιβ ψυχαγωγία.
Πουλάκη, Σπάτα.
Μediterranean Cosmos: Το αχανές
Το πρώτο και μεγαλύτερο ψυχαγωγικό κέντρο του είδους του στη Βόρεια Ελλάδα, συνολικής επιφάνειας 250.000 τ.μ. Καταστήματα, παιδότοπος, σούπερ μάρκετ, φαρμακείο, καθαριστήριο, φωτογραφείο, εκκλησία… Δύο επίπεδα. Σύγχρονο εμπορικό κέντρο.
11ο χλμ. Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Μουδανιών.
ΟneSalonica Outlet Mall: Το καινούργιο της παρέας
Ανοιξε στις 2 Απριλίου του 2015. Ως το πρώτο outlet mall στη Βόρεια Ελλάδα. Αγορές σε ανταγωνιστικές τιμές. Επιλογές διασκέδασης. 30.000 τ.μ. στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. 70% σε δημοφιλείς ετικέτες. Καφέ, εστιατόρια, σούπερ μάρκετ, hypermarket Carrefour, πάρκινγκ 1.200 θέσεων. Και σινεμά σύντομα. «Η μεγαλύτερη επένδυση των τελευταίων χρόνων στη Θεσσαλονίκη». Συμβολικά, η εκκίνηση του αγώνα του μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» για τα 5 χιλιόμετρα δόθηκε μπροστά από το OneSalonica. Στον επόμενο, με βαράκια και σακούλες και στα δύο χέρια. Για ισορροπία στον τερματισμό.
Γιαννιτσών 61 και Κωλέττη 34, Θεσσαλονίκη.
River West: Της Δυτικής Οχθης
40.000 τ.μ. 2.500 θέσεις πάρκινγκ. 35.000 επισκέπτες το μήνα. Δίπλα στο ΙΚΕΑ. Shopping under the stars with 100% retractable roof. Ποιοι το βλέπουν; 120 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο. Εύκολη πρόσβαση. Δωρεάν πάρκινγκ. Από εφημερίδες και παιδότοπο μέχρι σούπερ μάρκετ, κομμωτήριο και καραμέλες. Τρία επίπεδα. Η ονομασία προέκυψε μετά από έρευνα που έγινε στους κατοίκους της περιοχής. Σημείο συνάντησης, δίπλα στο ποτάμι.
Κηφισού 96-98.
Ρώτησα φίλες και φίλους πώς ψωνίζουν τώρα, άνοιξη του 2015, σε αυτήν τη χώρα που της ταιριάζει τέλεια το μαύρο. Ή μήπως καλύτερα το χρώμα; Πότε πηγαίνουν στα malls ή στα πολυκαταστήματα, πόσο χρόνο αφιερώνουν σε κάθε επίσκεψη. Τι τους αρέσει και τι τους εκνευρίζει. Το πιο τρελό πράγμα που έχουν αγοράσει...
Καθώς τα συνοικιακά καταστήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο, οι καταναλωτές δηλώνουν πιο υποψιασμένοι από ποτέ, έχουν συγκεκριμένο budget, καθόλου χρόνο για χάσιμο. Αφιερώνουν από δύο έως τέσσερις ώρες για να ψωνίσουν, να πιουν πράσινο τσάι, να φάνε ποπ κορν, κοτόπουλο, να παίξουν bowling, να παρακολουθήσουν σινεμά, να ξεχάσουν. Πόσα χρήματα;
Με 40 εμπορικά κέντρα απλωμένα στη χώρα, τα malls, τα πολυκαταστήματα, τα shops-in-a-shop δείχνουν να αντέχουν στην κρίση. Να αντιστέκονται. Με αύξηση σε πωλήσεις και επισκέπτες, σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας, σαφή τάση ανάκαμψης αλλά και αύξηση ζήτησης για μισθώσεις. Το μυστικό; Shopping και διασκέδαση. Οργανωμένο μάρκετινγκ με παράλληλες δράσεις. Ευελιξία. Σε μια χώρα που δεν κοιμάται ποτέ.
City Link: Διεθνής πασαρέλα
«Το ομορφότερο κέντρο στο κέντρο της Αθήνας». Φιλοξενεί εμπορικά καταστήματα, flagship stores: Αttica, Hermès, Dolce&Gabbana, Brooks Brothers, Cartier, Links of London, Liana Vourakis, Nak, Replay. Και καφέ, εστιατόρια, θεατρικές σκηνές. Μοναδικό διατηρητέο οικοδομικό τετράγωνο με «χαρακτήρα» εμπορικού κέντρου στο κέντρο της Αθήνας. Ειδικά για το συνειδητοποιημένο αγοραστικό κοινό της Αθήνας που αγαπά το shopping στο κέντρο. Μεγάλος αριθμός επισκεπτών είναι τουρίστες. Γιατί ξεχωρίζει; Για το location και τα exclusive καταστήματα. Το Σάββατο που πέρασα, είχε και λάιβ τζαζ μουσική. Το μεσημέρι.
Bουκουρεστίου και Σταδίου 4, Αθήνα
Attica: Βιτρίνες με θέα
Σύγχρονοι, ενημερωμένοι προορισμοί για shopping σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Με πέντε σημεία πώλησης (City Link, Golden Hall, Mall Athens και Mediterranean Cosmos και Tσιμισκή στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη), αποκλείεται να χαθείς. Αποκλειστικά shops-in-a-shop, διεθνείς επωνυμίες με στυλ, ανταγωνιστικές τιμές με αντίστοιχες ετικέτες του εξωτερικού, υπηρεσίες σε λευκό φόντο. Το Attica στο City Link συγκεντρώνει 10.000 επισκέπτες την ημέρα. Στο ασανσέρ προσπαθώ να φανταστώ τι περιέχουν οι σακούλες των άλλων.
City Link, Golden Hall, The Mall Athens (Αθήνα), Τσιμισκή και Mediterranean Cosmos (Θεσσαλονίκη).
Golden Hall: Χρυσός Ολυμπιονίκης
Τρία επίπεδα, 41.000 τ.μ., 131 εγχώρια και διεθνή εμπορικά σήματα, 1.400 θέσεις στάθμευσης - αν είσαι ερωτευμένος, δεν ξαναβρίσκεις (εύκολα) το αυτοκίνητό σου. Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων κινήθηκε ανοδικά κατά 11%, ενώ εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 7%.Η λειτουργική του κερδοφορία ανήλθε σε 12,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 4% σε σχέση με πέρυσι. Εχει αποσπάσει και πανευρωπαϊκή διάκριση στο Διεθνές Συμβούλιο Εμπορικών Κέντρων με πρώτη θέση. Το ξέρατε ότι έχει καραόκε για παιδιά; Μαζί με ποδοσφαιράκι, air hockey και ηλεκτρονικά παιχνίδια, όλα δωρεάν;
Κηφισίας 37Α, Μαρούσι
Τhe Mall Athens: Tρία σε ένα
Αγορές, διασκέδαση, φαγητό, 3 σε 1. Περισσότερα από 200 εμπορικά και ψυχαγωγικά καταστήματα, 58.500 τ.μ., πέντε επίπεδα για εμπορική χρήση και τρία για πάρκινγκ. Εμπορικές αλυσίδες, εστιατόρια, καφέ, κινηματογραφικές αίθουσες, οικογενειακοί χώροι διασκέδασης, όπως μίνι λούνα παρκ. Ο τζίρος των καταστημάτων και ο αριθμός των επισκεπτών παρουσίασαν αύξηση κατά 6% και 4% αντίστοιχα, ενώ η λειτουργική του κερδοφορία ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3%. Εχει και ταχυδρομείο. Και ποδηλατάδικο.
Aνδρέα Παπανδρέου 35, Μαρούσι.
McArthurGlen Designer Outlet Athens: Ο γλωσσοδέτης του στυλ
15 λεπτά από το αεροδρόμιο, 30 λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Ενα εκπτωτικό χωριό δίπλα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Εστιατόρια, καφέ, παιδότοπος. Οικογενειακός προορισμός. Tο 2014 πέρασαν 3,7 εκατομμύρια καταναλωτές. Μειωμένες τιμές σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Εκδηλώσεις και προωθητικές ενέργειες. 21.000 τ.μ. σε δύο επίπεδα. Από Salvatore Ferragamo και Alberta Ferretti μέχρι Tommy Hilfiger και Brooks Brothers. Μπορείς να βρεις από οικονομικά αθλητικά παπούτσια μέχρι τσίγκινη επιγραφή για το σπίτι: «There is no place like home».
Oικοδομικό τετράγωνο Ε71, Γυαλού, Σπάτα.
Avenue: Το εύκολο
Αρχιτεκτονική αρμονία μόνο σε δύο επίπεδα. Shopping, food and coffee, fun park. 22.000 τ.μ. επιφάνεια, 4.000 τ.μ. ελεύθερος πράσινος χώρος, κτίρια που καλύπτουν 22.000 τ.μ. Carrefour, H&M, Jumbo, 60 καταστήματα, ο μεγαλύτερος παιδότοπος μέσα σε εμπορικό κέντρο, το Volta Fun Town. Και δωρεάν πάρκινγκ. Περνούν 280.000 άτομα, κατά μέσον όρο, σε μηνιαία βάση. Ζεστή σοκολάτα, πίτσα και (αγορά) μαγιό η δική μας τελετουργία, όχι απαραίτητα με αυτήν τη σειρά.
Kηφισίας 41-47, Μαρούσι.
Factory Outlet: Το «εργοστάσιο» μόδας
Smart Shopping. Στο κέντρο της Αθήνας, στην Πειραιώς, και στο Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου. Χαμηλές τιμές σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. 200 brands, ακόμη και γυαλιά ηλίου. Με έμφαση στην παιδική και τη βρεφική μόδα. Ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Και αθλητικά με ρόδες, πατίνια για παιδιά. Πώς το ξέρω; Εχω αγοράσει για τις κόρες μου…
Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου, Πειραιώς 76.
Athens Heart: Το πέρασμα
Σαν μια ολοκληρωμένη εμπειρία shopping και διασκέδασης. Ζεις με την καρδιά σου. Τέσσερις όροφοι. Tι μπορείς να βρεις; Ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ για τον άνδρα, τη γυναίκα, το παιδί, καφέ, φαγητό. Εύκολη πρόσβαση, υπόγειο πάρκινγκ (750 θέσεις), δύο ώρες δωρεάν πάρκινγκ, wi-fi, δωρεάν baby parking, χώρος θηλασμού, παγοδρόμιο 1.000 τ.μ. Γιατί mall και όχι ανοιχτή αγορά; «Από έρευνες έχουμε καταγράψει ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν τα malls γιατί συνδυάζουν σε μια επίσκεψη βόλτα, επαφή με φίλους, καφέ, ψώνια, δεν ταλαιπωρούνται με το παρκάρισμα, είναι επισκέψιμα ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες, με ασφάλεια 24 ώρες το 24ωρο, καθαρούς χώρους, καλαίσθητους, εκτός από ψώνια και εκδηλώσεις». Και «μπόνους» παιδικές δραστηριότητες, δωρεάν, κάθε Σάββατο.
Πειραιώς 180, Ταύρος
Νotosgalleries: Τα διαχρονικά πολυκαταστήματα
Η ιστορικότερη και μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα μετράει 110 χρόνια ενεργού παρουσίας. 1901 αδελφοί Λαμπρόπουλοι, δεκαετία του ’90 μετονομασία σε Notosgalleries. Το concept είναι shop in a shop. Πέντε πολυκαταστήματα στην Αθήνα, στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Καλαμάτα. Shopping destination για κατοίκους και τουρίστες. Από Barbour και Polo Ralph Lauren μέχρι DKNY. Για δώρα και πειραματισμούς στα δοκιμαστήρια. Στις εκπτώσεις ο χρόνος παρατείνεται. Τι κάνεις όταν βλέπεις τόσα διάσημα ονόματα; Ξεχνάς το δικό σου…
Σταδίου και Αιόλου (Αθήνα), Ηρώων Πολυτεχνείου 35 και Τσαμαδού (Πειραιάς), Τσιμισκή 24 και Μητροπόλεως 31 (Θεσσαλονίκη), Κούμα 25 (Λάρισα), Κεντρική Πλατεία (Καλαμάτας).
Athens Metro Mall: Το πολύβουο
94 καταστήματα και κιόσκια με αναγνωρίσιμες επωνυμίες, 18 μέρη για να φας, 5 κινηματογραφικές οθόνες, σούπερ μάρκετ, παιδότοπο, τράπεζα, 1.200 θέσεις πάρκινγκ, πέντε επίπεδα. Και ραδιοφωνικό σταθμό. Και ενυδρείο. Εννιά λεπτά από το μετρό του Συντάγματος. «Το μοναδικό εμπορικό κέντρο με τόσο εύκολη πρόσβαση». Ξεχωρίζει για το αρχιτεκτονικό ντιζάιν. Φως, νερό, πράσινο στοιχείο. Αστικό τοπίο και περιβάλλον. Εξοικονόμηση ενέργειας και φιλικό προς το περιβάλλον.
Βουλιαγμένης 276, Αγιος Δημήτριος.
Smart Park: To «ανοιχτό»
Το concept είναι value for money, με όλα τα είδη, από τα αθλητικά μέχρι τα jeans, σε προσιτές τιμές. Το μεγαλύτερο εμπορικό πάρκο της Ελλάδας, αποκλειστικά υπαίθριο. Με 4.100.000 επισκέπτες ετησίως. Προορισμός για όλη την οικογένεια. Γιατί είναι μοναδικό στο είδος του; 35.000 τ.μ. εμπορικοί χώροι, 40.000 τ.μ. πράσινο και 10.000 τ.μ. αφιερωμένα στην παιδική ψυχαγωγία. Εκτός από shopping, και θέατρο. Στο Smart Park: διαδραστικά παιχνίδια, διαγωνισμοί για το κοινό, λάιβ ψυχαγωγία.
Πουλάκη, Σπάτα.
Μediterranean Cosmos: Το αχανές
Το πρώτο και μεγαλύτερο ψυχαγωγικό κέντρο του είδους του στη Βόρεια Ελλάδα, συνολικής επιφάνειας 250.000 τ.μ. Καταστήματα, παιδότοπος, σούπερ μάρκετ, φαρμακείο, καθαριστήριο, φωτογραφείο, εκκλησία… Δύο επίπεδα. Σύγχρονο εμπορικό κέντρο.
11ο χλμ. Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Μουδανιών.
ΟneSalonica Outlet Mall: Το καινούργιο της παρέας
Ανοιξε στις 2 Απριλίου του 2015. Ως το πρώτο outlet mall στη Βόρεια Ελλάδα. Αγορές σε ανταγωνιστικές τιμές. Επιλογές διασκέδασης. 30.000 τ.μ. στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. 70% σε δημοφιλείς ετικέτες. Καφέ, εστιατόρια, σούπερ μάρκετ, hypermarket Carrefour, πάρκινγκ 1.200 θέσεων. Και σινεμά σύντομα. «Η μεγαλύτερη επένδυση των τελευταίων χρόνων στη Θεσσαλονίκη». Συμβολικά, η εκκίνηση του αγώνα του μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» για τα 5 χιλιόμετρα δόθηκε μπροστά από το OneSalonica. Στον επόμενο, με βαράκια και σακούλες και στα δύο χέρια. Για ισορροπία στον τερματισμό.
Γιαννιτσών 61 και Κωλέττη 34, Θεσσαλονίκη.
River West: Της Δυτικής Οχθης
40.000 τ.μ. 2.500 θέσεις πάρκινγκ. 35.000 επισκέπτες το μήνα. Δίπλα στο ΙΚΕΑ. Shopping under the stars with 100% retractable roof. Ποιοι το βλέπουν; 120 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο. Εύκολη πρόσβαση. Δωρεάν πάρκινγκ. Από εφημερίδες και παιδότοπο μέχρι σούπερ μάρκετ, κομμωτήριο και καραμέλες. Τρία επίπεδα. Η ονομασία προέκυψε μετά από έρευνα που έγινε στους κατοίκους της περιοχής. Σημείο συνάντησης, δίπλα στο ποτάμι.
Κηφισού 96-98.
ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου