Σελίδες

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Άρωμα ανανέωσης στα Coffee Island με νέο Brand


Με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο και αφουγκρασμένη τα δεδομένα της εποχής, η Coffee Island παίρνει τη μεγάλη απόφαση και αλλάζει. H εταιρεία, ανταποκρινόμενη στις δικές της εσωτερικές ανησυχίες αλλά και στο κάλεσμα των καταναλωτών και των συνεργατών του δικτύου, επαναπροσδιορίζει την εταιρική της ταυτότητα, παραμένοντας πάντα πιστή στη φιλοσοφία και την ιδιαίτερή της κουλτούρα, που τόσο αγαπήθηκε από την τοπική αγορά.

Η εταιρεία ανακοινώνει το νέο λογότυπο, τη νέα επικοινωνιακή γλώσσα και το νέο αρχιτεκτονικό ύφος στα καταστήματα και τις συσκευασίες των προϊόντων της Coffee Island. Μεγάλη συμβολή σε αυτή την αλλαγή είχε και το παγκοσμίως γνωστό αρχιτεκτονικό γραφείο της Μαρίας Κοκκίνου και του Ανδρέα Κούρκουλα που ανέλαβε τον επανασχεδιασμό των καταστημάτων.

Το φυτό, ο κόκκος, το ταξίδι, η σταγόνα, η φλόγα, το φλιτζάνι: όλα μαζί συνθέτουν το νέο λογότυπο, που με μοντέρνο σχεδιασμό και σημειολογική προσέγγιση μάς ταξιδεύει στα διάφορα στάδια δημιουργίας του καφέ και τελικά της Coffee Island. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία, το νέο αρχιτεκτονικό ύφος των καταστημάτων της Coffee Island μετατρέπει τα καταστήματά της γνωστής αλυσίδας σε μία ελκυστική συσκευασία του τελικού προϊόντος, του καφεκοπτείου Coffee Island. Στην Ελλάδα το πρώτο κατάστημα με τη νέα εταιρική ταυτότητα και το αρχιτεκτονικό σχέδιο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον το Δεκέμβριο του 2013.

Η επιτυχημένη ανανέωση των σύγχρονων καφεκοπτείων της αλυσίδας Coffee Island, έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για την εταιρία, που έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο 185 καταστημάτων σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Ρουμανία, το οποίο διαμορφώνει κουλτούρα γύρω από τον καφέ, μετατρέποντας την κατανάλωσή του σε απολαυστική συνήθεια και καθημερινό statement.

Στην Ελλάδα η Coffee Island έχει 15 χρόνια παρουσίας στον χώρο της εστίασης. Σήμερα το δίκτυο αποτελείται από 153 καταστήματα εκ των οποίων 80 καταστήματα βρίσκονται στην Αθήνα, 16 στην Πάτρα, 9 στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα σε σημαντικές πόλεις της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας.

Αναφερόμενος στα πλάνα επέκτασης της αλυσίδας στην Ελλάδα, ο κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island, δήλωσε: «Στόχος μας δεν είναι η κατάκτηση ενός αριθμητικού στόχου, αλλά μια επιτυχημένη πορεία με κερδοφόρους και ικανοποιημένους συνεργάτες και με παρουσία σε σημεία που καλύπτει όλη την επικράτεια της Ελλάδας, βάσει στοχευόμενου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του δικτύου που έχουμε σχεδιάσει για την ελληνική αγορά».

Η νέα της εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου, δυναμικού κύκλου στην πορεία της Coffee Island στην επόμενη δεκαετία, κατά την οποία θα συνεχίσει να παρέχει αυτό που γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλον: να δημιουργεί κουλτούρα γύρω από την τέχνη του καφέ. Παράλληλα, παραμένει πάντα στο επίκεντρο των εξελίξεων σχετικά με τον καφέ, ερευνώντας και επενδύοντας στη γνώση και στην εξειδίκευση και προσδίδοντας τη θέση που το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να κατέχει σε μία συνεχώς μεταλλασσόμενη αγορά.

Σημειώνεται ότι η Coffee Island ξεκίνησε την πορεία της το 1999 με ένα παραδοσιακό καφεκοπτείο στο κέντρο της πόλης της Πάτρας. Από τότε η Coffee Island έχει εξελιχθεί σε ένα δίκτυο franchise 183 καταστημάτων στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία και την Αλβανία. Το 2010, στα καταστήματα εντάχθηκαν αρμονικά οι υπηρεσίες coffee-on-the-go υιοθετώντας το σημερινό concept συνύπαρξης καφεκοπτείου με δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε όρθιους και διερχομένους. Στην Ελλάδα ξεχωρίζουν τα 80 καταστήματα της αλυσίδας στην Αθήνα, τα πρώτα 9 καταστήματα στην Θεσσαλονίκη, καθώς και 64 καταστήματα σε επαρχιακές πόλεις.

Στην Κύπρο η Coffee Island έχει δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο 27 καταστημάτων που διαμορφώνουν κουλτούρα γύρω από τον καφέ. Από το 2006 η εταιρία διαθέτει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία, ώστε να προμηθεύει τα καταστήματα της αλυσίδας της με μία μεγάλη ποικιλία καφέδων. Το 2012 οι μονάδες παραγωγής διπλασιάστηκαν και οι αποθήκες επεκτάθηκαν ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα στα πλαίσια της συνεχόμενης επέκτασης του δικτύου της. Το μεγάλο στοίχημα της αλυσίδας είναι σήμερα η εξάπλωση στη Ρουμανία και την Αλβανία. πέραν των πρώτων καταστημάτων που λειτουργούν ήδη από τον Αύγουστο του 2012 στην πόλη της Τιμισοάρα και από τον Μάιο του 2013 στα Τίρανα αντίστοιχα, καθώς επίσης και η εξάπλωση του δικτύου Ευρωπαϊκές χώρες και σε χώρες της Μέσης Ανατολής.



Κέρδος