Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Πώς να κάνετε το προφίλ σας στο LinkedIn να ξεχωρίζει


Ας υποθέσουμε ότι είχατε τη δυνατότητα να εντυπωσιάσετε 277 εκατομμύρια επαγγελματίες μονομιάς – να τους πείσετε ότι είστε ακριβώς ό,τι ψάχνουν για τις εταιρείες ή τους οργανισμούς τους.

Όπως φαίνεται, αυτήν ακριβώς την ευκαιρία έχετε με το LinkedIn. Σύμφωνα με μια έρευνα της Jobvite για το 2013, 96% των υπεύθυνων προσλήψεων χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν εν δυνάμει υποψηφίους. Όμως, πολλοί απ’ όσους αναζητούν εργασία δεν γνωρίζουν κάποια χαρακτηριστικά του προφίλ που θα μπορούσαν να τους φέρουν – ή να τους κοστίσουν – μια δουλειά.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να κάνετε το προφίλ σας στο LinkedIn δημόσιο, δηλαδή να είναι η πρόσβαση σ’ αυτό ελεύθερη.

Στη συνέχεια, το βιογραφικό σας είναι ένα σημαντικό κομμάτι του προφίλ σας, άρα βεβαιωθείτε ότι συμπεριλάβατε την τρέχουσα επαγγελματική σας ιδιότητα, το πεδίο εργασιών και την τοποθεσία.

Ακόμα και οι μικρές λεπτομέρειες του προφίλ σας είναι σημαντικές. Αν θέλετε να εργαστείτε σε μια συγκεκριμένη πόλη, χρησιμοποιήστε την σαν τοποθεσία σας (αντί για το μέρος όπου ζείτε στην πραγματικότητα). Και βεβαιωθείτε ότι η επαγγελματική σας ιδιότητα αντανακλά ακριβώς ό,τι κάνετε. Ένας τίτλος «Συντάκτης Ιστολογίων και Εφημερίδων» είναι καλύτερος από έναν τίτλο που αναγράφει απλώς «Συντάκτης».

Πολύ σημαντικές είναι και οι ομάδες στις οποίες γίνεστε μέλος, καθώς αντανακλούν πολλά για σας. Ιδιαίτερα αν θέλετε να μεταπηδήσετε σε άλλο κλάδο, γίνετε μέλη ομάδων που σχετίζονται με το συγκεκριμένο κλάδο, εφόσον εκεί πρόκειται να ψάξουν οι εργοδότες.

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε κάνει κάποια γκάφα, όπως π.χ. να έχετε ξεχάσει να αναρτήσετε τη φωτογραφία σας.



FORTUNEGREECE