H Κρήτη αναδεικνύεται σε βασικό προορισμό για τους επισκέπτες που αναζητούν αγροτουριστικά και άλλα παραδοσιακά καταλύματα, ειδικά από τη Γαλλία. Τα στοιχεία που δίνει το δίκτυο Guest Inn (το οποίο συμπληρώνει ήδη δέκα χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά με ένα εκτεταμένο δίκτυο μικρών ξενώνων ) είναι χαρακτηριστικά.
Σε σχέση με το 2013, το ενδιαφέρον των ξένων τουριστώνεκδηλώθηκε από πολύ νωρίς. Οι πρώτες ερωτήσεις και κρατήσεις από μεμονωμένους πελάτες ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2013 και συνεχίστηκαν με αυξανόμενο ρυθμό τους επόμενους μήνες.
Παρατηρείται σημαντική αύξηση από τη γαλλική αγορά στην οποία τα καταλύματα του δικτύουGuest Inn είναι ιδιαίτερα προβεβλημένα σε ταξιδιωτικούς οδηγούς αλλά και σε άρθρα περιοδικών και εφημερίδων. Βέβαια ένας επιπρόσθετος λόγος είναι η αύξηση των κατευθείαν πτήσεων από πολλές πόλεις της Γαλλίας ιδιαίτερα προς την Κρήτη.
Η πληρότητα των καταλυμάτων τους μήνες Απρίλιο και Μάιο ήταν ικανοποιητικήμ γεγονός που οφείλεται βέβαια και στην σύμπτωση των ημερομηνιών του Καθολικού και Ορθόδοξου Πάσχα. Η εικόνα αυτή επιβεβαιώνει ότι το 2013 ήταν η χρονιά επανεκκίνησης του μαζικού και οργανωμένου τουρισμού, ενώ το 2014 φαίνεται ως η πρώτη χρονιά σταθεροποίησης και ανόδου. Οι επισκέπτες που αναζητούν κάτι διαφορετικό επανέρχονται και αυτό ανεβάζει σταθερά τις κρατήσεις στα μικρά ποιοτικά καταλύματα άλλα και τον ποιοτικό τουρισμό της χώρας.
Το δίκτυο Guest Inn
Το δίκτυο Guest Inn έχει πλέον 200 ξενώνες-μέλη σε όλη την Ελλάδα. Τα τελευταία 3 χρόνια, "τα χρόνια της κρίσης", αυξήθηκε σημαντικά η τάση εξωστρέφειας και συνεργασίας από τα μικρά καταλύματα. Αυξήθηκε επίσης το ενδιαφέρον για πιο στοχευμένες κινήσεις προβολής μέσα από θεματικά sites, αφού οι ιδιοκτήτες των ξενώνων δοκίμασαν την "συνεργασία" με τις πολυεθνικές on line travel agencies και κατάλαβαν ότι οι όροι συνεργασίας είναι κυριολεκτικά ασύμφοροι για τα μικρά καταλύματα.
Έτσι οι ιδιοκτήτες που ασχολούνται σοβαρά με τον ξενώνα τους, προτιμούν πλέον να ανοιχτούν και σε πιο στοχευμένες αγορές- κανάλια πωλήσεων- οι οποίες αναφέρονται σε πιο ποιοτική πελατεία. Όλες οι στατιστικές και τα marketing studies δείχνουν ότι τα θεματικά sites είναι εξ ίσου δυνατά με τα τεράστια sites των πολυεθνικών και αποφέρουν περισσότερα κέρδη στους ιδιοκτήτες.
Οι 200 ξενώνες μέλη του δικτύου αποτελούν πλέον σημαντικό δείγμα εναλλακτικής και ποιοτικής διαμονής στη χώρα μας και το δίκτυο Guest Inn έχει ήδη τραβήξει την προσοχή μεγάλων ομίλων από το εξωτερικό και μια πρώτη συνεργασία έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ οι προοπτικές για το 2015 είναι παραπάνω από αισιόδοξες.
REPORTER