Για πρώτη φορά, εκθρόνισε την Apple από την πρώτη θέση στη λίστα της αμερικανικής εταιρείας ερευνών «Millward Brown» για το 2014 για τα καλύτερα brand names παγκοσμίως.
Το πολυτιμότερο brand name στον κόσμο είναι και επίσημα η Google, σύμφωνα με σχετική λίστα Millward Brown, με την αξία της να καταγράφει άνοδο 40% και να ανέρχεται στα 159 δισ. δολάρια. Η Apple, από την άλλη, έπεσε στη δεύτερη θέση της...κατάταξης, ενώ η αξία της σημείωσε πτώση κατά 20%, αγγίζοντας το ποσό των 148 δισ. δολαρίων. Στις τέσσερις πρώτες θέσεις της λίστας συναντάμε εταιρείες του χώρου, αφού εκτός από τις Google και Apple, την τρίτη και τέταρτη θέση κατέλαβαν οι IBM και Microsoft αντίστοιχα. Επιπλέον, το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η θέση.
Το πολυτιμότερο brand name στον κόσμο είναι και επίσημα η Google, σύμφωνα με σχετική λίστα Millward Brown, με την αξία της να καταγράφει άνοδο 40% και να ανέρχεται στα 159 δισ. δολάρια. Η Apple, από την άλλη, έπεσε στη δεύτερη θέση της...κατάταξης, ενώ η αξία της σημείωσε πτώση κατά 20%, αγγίζοντας το ποσό των 148 δισ. δολαρίων. Στις τέσσερις πρώτες θέσεις της λίστας συναντάμε εταιρείες του χώρου, αφού εκτός από τις Google και Apple, την τρίτη και τέταρτη θέση κατέλαβαν οι IBM και Microsoft αντίστοιχα. Επιπλέον, το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η θέση.
Η «Millward Brown» εκτιμά ότι η φετινή ανατροπή σχετίζεται με το γεγονός ότι η Apple δεν παρουσίασε κάποιο νέο προϊόν που να κέντρισε το ενδιαφέρον των παγκόσμιων αγορών, πέραν των υπολογιστών και των smartphone. Αντιθέτως, η Google παρουσίασε μία σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οχήματα που δεν χρειάζονται οδηγό, τα γυαλιά Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο «Project Ara», κ.α. Οπως αναφέρουν οι αναλυτές, η Apple περιορίστηκε σε εξελιγκτικές κινήσεις, αντίθετα με την Google που ακολούθησε πιο επιθετική φιλοσοφία με καινοτόμες παρουσιάσεις που ικανοποιούν το κοινό.
REPORTER