Ο θρυλικός σχεδιαστής και ειδικός του branding Michael Wolff, συν-ιδρυτής της εταιρείας Wolff Olins, μίας από τις πιο εμβληματικές εταιρείες σχεδιασμού στον κόσμο, μιλά στη δημοσιογράφο Rachel Howard για την αξία της περιέργειας, της δημιουργικότητας και τη σημασία της αυθεντικότητας.
Οραματιστής σχεδιαστής και δημιουργικός σύμβουλος, ο Michael Wolff καθ’όλη την επαγγελματική του πορεία παρακάμπτει προσδοκίες και προκαταλήψεις και καταφέρνει με την αντισυμβατική του σκέψη να συνδράμει επιχειρήσεις σε κρίση ταυτότητας. Μερικοί από τους πελάτες του έχουν υπάρξει οι Apple Records, Audi, Citibank, Mothercare, Renault και Volkswagen. Είναι επισκέπτης καθηγητής στο Central St Martins (Λονδίνο) και στο Cape Peninsula University of Technology (Κέιπ Τάουν). Μεταξύ πολλών άλλων είναι επίσης Senior Fellow στο Royal College of Art, μέλος της βρετανικής ακαδημίας Royal Designers for Industry και μόνιμος σύμβουλος επί θεμάτων σχεδιασμού της βρετανικής κυβέρνησης. Το πλήθος των τίτλων αναγνώρισης που έχει κερδίσει κατά τη διάρκεια της καριέρας του, έρχεται να επιβεβαιώσει το βάθος του σεβασμού που το έργο και η προσωπικότητά του έχουν εμφυσήσει στους συναδέλφους του, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία.
Κατά την παρουσία του στη Στέγη, ο Michael Wolff θα συνομιλήσει τόσο με τη δημοσιογράφο όσο και με το κοινό, για τη μεθοδολογία της δημιουργικής σκέψης. Η οπτική του οξυδέρκεια και η μεγάλη του εμπειρία συγκεκριμένα στο θέμα του branding, κάνει την παρουσία του χρήσιμη, στην προσπάθεια για την αναδιοργάνωση και της δικής μας ταυτότητας.
Η συζήτηση θα γίνει στα αγγλικά με ταυτόχρονη μετάφραση. Η είσοδος στην εκδήλωση είναι δωρεάν και τηρείται σειρά προτεραιότητας. Η διανομή των δελτίων εισόδου ξεκινά μία ώρα πριν από κάθε εκδήλωση.
traveldailynews