Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Μεγάλο ενδιαφέρον για το Travel Trade Athens 2014

Περίπου 80 hosted buyers αναμένεται να συμμετέχουν στη δεύτερη διοργάνωση του ετήσιου τουριστικού επαγγελματικού θεσμού Travel Trade Athens 2014. Η συμμετοχή είναι αυξημένη για τη διοργάνωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, στις 14 και 15 Απριλίου 2014. Μέχρι σήμερα, έχουν αξιολογηθεί και επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους 54 buyers - tour operators, travel agents, οργανωτές συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων κ.α., από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, την Αμερική, τη Γερμανία, τη Ν. Αφρική, τα Ην. Αραβικά Εμιράτα, την Ινδία, την Αργεντινή, την Ελβετία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, τη Σαουδική Αραβία και το Αζερμπαϊτζάν. 

Επιπρόσθετα έχουν προσκληθεί να καλύψουν τη φετινή διοργάνωση δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι ΜΜΕ και bloggers από την Ευρώπη, την Αμερική και την Κύπρο. Μέχρι στιγμής, τη συμμετοχή του στο Travel Trade Athens έχει εξασφαλίσει και μεγάλος αριθμός προμηθευτών από την ελληνική αγορά, αριθμός που πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά όσο πλησιάζει η τελευταία προθεσμία εγγραφών, στις 28 Φεβρουαρίου 2014. 

Η διαδικασία εγγραφής για το Travel Trade Athens 2014 γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του site της διοργάνωσης. Επισημαίνεται ότι μετά τις 28 Φεβρουαρίου, δεν θα γίνονται δεκτές άλλες εγγραφές.

Στο πλαίσιο του Travel Trade Athens 2014, διοργανώνεται και Διεθνής Ημερίδα με θέμα «Αστική Ανάπτυξη και Τουρισμός», με επίσημους προσκεκλημένους ομιλητές από το εξωτερικό και την Ελλάδα καθώς και εκπροσώπους κορυφαίων διεθνών οργανισμών. Το Travel Trade Athens 2014 διοργανώνουν η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) και σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA), με στόχο τη δημιουργία και την ανάπτυξη πλατφόρμας συνεργασίας της διεθνούς τουριστικής αγοράς με τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού. 

O θεσμός ξεκίνησε το 2013 στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για τη στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά και για την άμεση ενημέρωση ξένων επιχειρήσεων και επαγγελματιών για τις υπηρεσίες και το τουριστικό προϊόν του προορισμού. Κατά τη διάρκεια του 1ου Travel Trade Athens, τον Απρίλιο του 2013, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.400 συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και επιχειρήσεων της Αθήνας.


ΒΗΜΑ