Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Kινέζικο ενδιαφέρον για το κρασί της Ελλάδος


Η εφημερίδα China Business Herald, ένεκα σημασίας της Σαγκάης ως πύλη των ελληνικών εξαγωγών οίνου στην Κίνα, ζήτησε από το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στη Σαγκάη τη βοήθεια για κινηματογράφηση τεσσάρων ημίωρων ντοκιμαντέρ με θέμα τον ελληνικό οίνο από το κρατικό τηλεοπτικό κανάλι CCTV.

Πρόκειται για σχέδιο κοινής παραγωγής της εφημερίδας, της οργανωτικής επιτροπής του πλέον γνωστού στην Κίνα διαγωνισμού οίνου China International Wine Competition και της Κρατικής Κινεζικής Τηλεόρασης CCTV. 
Το ντοκιμαντέρ για την Ελλάδα θα είναι τμήμα σειράς με τις κυριότερες οινοπαραγωγές χώρες που θα γυριστεί, κυρίως, σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Νότια Αφρική. Το αφιέρωμα στην Ελλάδα θα είναι σε σύγκριση με αυτό των άλλων χωρών μεγαλύτερο ως προς έκταση και τον τηλεοπτικό χρόνο στον παγκόσμιο οινικό πολιτισμό και παράδοση. 

Ο κινέζος καταναλωτής εμφανίζεται πλέον να αναζητά όλο και περισσότερο την «διαφορετικότητα» σε μία αγορά που κυριαρχείται ασφυκτικά από έξι οινοπαραγωγές χώρες. Η εισαγωγή νέων γεύσεων και ο πολλαπλασιασμός των «άπειρων» ακόμα κινέζων καταναλωτών προοιωνίζει στα επόμενα έτη ανακατανομή της αγοράς. Το συγκεκριμένο στοιχείο του «διαφορετικού», με συγκριτικό πλεονέκτημα το υπόβαθρο πολιτισμού, θεωρεί την Ελλάδα αφετηρία του παγκόσμιου οινικού πολιτισμού, προβάλλεται συστηματικά από το Γενικό Προξενείο με όχημα την ελληνική οινική παράδοση που χάνεται στους αιώνες και έχει τη δική της «ιστορία» να αφηγηθεί σε μία χώρα που εκτιμά την παράδοση.


reporter