Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Οι επιχειρήσεις που κέρδισαν τα βραβεία «Made in Greece»

Τα βραβεία «Made in Greece», που θεσπίστηκαν από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), απονεμήθηκαν τη Δευτέρα το βράδυ σε εταιρείες που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις και δημιουργούν σημαντική προστιθέμενη αξία στην Ελληνική οικονομία.
Έτσι, με motto «Επιβραβεύουμε την Παραγωγή, Αναδεικνύουμε την Ελλάδα», αναδείχθηκαν 6 μεγάλοι νικητές και επιβραβεύτηκαν για την παραγωγική τους προσπάθεια.
  • Συγκεκριμένα το βραβείο Αγροτικής Αριστείας έλαβε η εταιρεία Βασιλάκης Εμμ. ΑΕ- Κτήμα Βασιλάκη και έπαινοι οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ΕΥΓΕ Πιστιόλας– AgrinoGRINO.
  • Το βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας έλαβε η εταιρεία Συστήματα Sunlight και έπαινοι οι εταιρείες Αφοί Γιαννίδη – Vitex και Κρι – Κρι.
  • Το Βραβείο Τεχνολογικής Αριστείας έλαβε η Σίδενορ Βιομηχανική Χάλυβα και επαίνους οι εταιρείες Erma First Esk Engineering Solutions SA και SingularLogic.
  • Το Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος έλαβε η εταιρεία «Γιώτης» και επαίνους οι εταιρείες Apivita και Kleemann ΕΛΛΑΣ.
  • Το βραβείο Επώνυμου Ελληνικού Προϊόντος έλαβε η εταιρεία Μελισσοκομική Εταιρεία Αλ. Πίττας και επαίνους οι εταιρείες Μπουτάρης και Υιός και Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισ. Αρβανίτης.
  • Βραβείο εξαγωγικής Αριστείας απονεμήθηκε στην εταιρεία Sunlight και επαίνους οι εταιρείες Kleemann και Pharmathen ενώ το Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας στην εταιρεία Pharmathen και επαίνους έλαβαν οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ΔΕΛΤΑ.
Οι 6 μεγάλοι νικητές, στις 7 κατηγορίες (η Sunlight έλαβε δύο βραβεία) αναδείχθηκαν από τις 122 υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν από 85 επιχειρήσεις, οργανισμούς και συνεταιρισμούς.
Σημειώνεται ότι έπαινοι δόθηκαν στις επικρατέστερες υποψηφιότητες που βρέθηκαν στην τελική φάση ενώ απονεμήθηκαν και τιμητικές διακρίσεις στις αξιόλογες υποψηφιότητες κάθε κατηγορίας βραβείου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) από το βήμα της εκδήλωσης υπογράμμισε ότι στόχος πρέπει να είναι η δημιουργία ενός νέου παραγωγικού μοντέλου.
Από την πλευρά του ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθανάσιος Σκορδάς, τόνισε ότι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το χρέος είναι ότι δεν έχει πελάτες, επισημαίνοντας « ξεχάσαμε να είμαστε πωλητές και γίναμε αγοραστές και μάλιστα με δανεικά».
«Για να έχουμε πελάτες πρέπει να γίνουμε πωλητές. Πρέπει πρώτα από όλα να γίνουμε χώρα παραγωγής», πρόσθεσε.

voria