Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

CITIZEN INTERACTION CENTER «Ψήφος εμπιστοσύνης» στην ελληνική οικονομία η νέα επένδυση της Coca-Cola στην Αθήνα

Η μητρική εταιρεία της Coca-Cola είναι η τελευταία στη σειρά πολυεθνική που επιλέγει την Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα την Αθήνα για να δημιουργήσει τον κόμβο για έναν τομέα δραστηριοτήτων της για την ευρύτερη περιοχή. Συγκεκριμένα, η The Coca-Cola Company ξεκινά σύντομα τη λειτουργία στην Αθήνα του νέου Citizen Interaction Center (Κέντρο Διαδραστικής Επικοινωνίας Πολιτών) για την κεντρική και νότια Ευρώπη.
Το Citizen Interaction Center, το οποίο θα απασχολεί δέκα άτομα με τις σχετικές αγγελίες να έχουν ήδη δημοσιευτεί, θα είναι το διοικητικό και επιχειρησιακό κέντρο για τις δραστηριότητες διαδικτυακής και κοινωνικής δικτύωσης της Coca-Cola στην περιοχή. Η λειτουργία του προβλέπεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2014 και με την πλήρη ανάπτυξή του το 2015 θα καλύπτει 23 χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης. Ουσιαστικά, μέσω του κέντρου, η Coca-Cola θα εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω του Facebook, του Twitter και άλλων δημοφιλών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.
Για την επιλογή της Coca-Cola, ενημέρωσαν, μέσω επιστολής, τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του αμερικανικού κολοσσού, Muhtar Kent, και ο πρόεδρος της επιχειρησιακής μονάδας κεντρικής και νότιας Ευρώπης, Νίκος Κουμμέτης. Στην επιστολή επισημαίνεται ότι η απόφαση ελήφθη σε συνέχεια της συνάντησης με τον πρωθυπουργό που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης που διοργάνωσε το The Hellenic Initiative.