Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Ο «Χρυσός Οδηγός» πάει στη Ρωσία τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις

Εναν ρηξικέλευθο τρόπο υποστήριξης της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό επέλεξε και έθεσε σε εφαρμογή ο «Χρυσός Οδηγός», συνάπτοντας συνεργασία με τη μεγαλύτερη ρωσκή μηχανή αναζήτησης στο ίντερνετ, την Yandex.
Όπως επισημαίνει στην «ΗτΣ» ο διευθυντής πωλήσεων Βορείου Ελλάδας του «Χρυσού Οδηγού», Σάκης Ράπτης, σε μια χώρα με 145 εκατ. κατοίκους, είναι λογικό να υπάρχει μεγάλος αριθμός χρηστών, που χρησιμοποιούν το ίντερνετ και κατ' επέκταση πολλοί Ρώσοι ψάχνουν στο διαδίκτυο για προϊόντα και υπηρεσίες.
Οι Ρώσοι χρήστες του ίντερνετ, αγγίζουν το 47% του πληθυσμού, ενώ οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Facebook διαμορφώνονται σε 6,4 εκατομμύρια. «Το γεγονός που προκαλεί εντύπωση για τους Ρώσους χρήστες του ίντερνετ, είναι ότι το 87% που χρησιμοποιεί τις μηχανές αναζήτησης για να εντοπίσει ένα προϊόν (πηγή: Morgan Stanley, Φεβρουάριος 2013) αξιοποιεί τη ρωσική μηχανή αναζήτησης Yandex, η οποία έχει μερίδιο αγοράς 60%!

Μόνο το 30% χρησιμοποιεί Google
Την Google, όσο παράξενο και αν ακούγεται, χρησιμοποιεί μόνο το 30% των Ρώσων χρηστών» προσθέτει ο ίδιος και συνεχίζει λέγοντας πως «η προβολή στη Yandex βασίζεται σε χρέωση βάσει clicks για επιλεγμένους όρους αναζήτησης. Η προβολή ενός διαφημιζόμενου εμφανίζεται στη μηχανή αναζήτησης Yandex και επιπλέον σε μεγάλα sites, με τα οποία συνεργάζεται η Yandex». «Μερικές από τις μηνιαίες αναζητήσεις που πραγματοποιούνται στη Yandex για προϊόντα που έχουν άμεσο ενδιαφέρον με τις ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες είναι για παράδειγμα Ξηροί Καρποί, με 571.798 αναζητήσεις, Ελαιόλαδο με 130.309, Παραγωγή ζυμαρικών με 3.818, ενώ έντονο είναι και το ενδιαφέρον για τα ακίνητα σε Ελλάδα με 6.764 αναζητήσεις τον μήνα» εξηγεί ο κ. Ράπτης και επισημαίνει πως «εδώ έρχεται ο «Χρυσός Οδηγός» για να προσφέρει στις ενδιαφερόμενες εταιρείες την ευκαιρία στόχευσης στο κατάλληλο κοινό με τον κατάλληλο τρόπο. Η online εξωστρέφεια της ελληνικής επιχείρησης είναι απαραίτητη την περίοδο που διανύουμε».
Στο πλαίσιο αυτό και για την αξιοποίηση των ανερχόμενων ρωσόφωνων αγορών, όπως Ρωσία, Ουκρανία, Καζακστάν κ.λπ., ο «Χρυσός Οδηγός» έχει συνάψει εδική συνεργασία με τη Υandex (yandex.ru).

Συνεργασία Yandex και «Χρυσού Οδηγού»
Όπως εξηγεί ο κ. Ράπτης, «ο «Χρυσός Οδηγός» έχει εξασφαλίσει, όχι μόνο προνομιακούς όρους για τις ελληνικές επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να προσεγγίσουν τους χρήστες του ρωσικού ίντερνετ και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στη μεγάλη και κοντινή αγορά της Ρωσίας, αλλά και εξειδικευμένο προσωπικό, που μπορεί να καθοδηγήσει αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις για την κατάλληλη προβολή τους».
«Δεν φτάνει απλά μια επιχείρηση να διαθέτει ιστοσελίδα για να τη βρίσκουν δυνητικοί πελάτες, είτε από την Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό. Πρέπει να το κάνει σωστά και με τον κατάλληλο πιστοποιημένο συνεργάτη. Εμείς ενισχύουμε την εικόνα της ελληνικής επιχείρησης στο κοινό της Ρωσίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις προβολής. Εκτός από το λειτουργικό site με έγκυρη μετάφραση στα Αγγλικά ή και στα Ρωσικά, είναι εφικτές καμπάνιες γνωστοποίησης της εταιρείας, είτε του προϊόντος σε δημοφιλή ρωσικά site», τονίζει. Ο «Χρυσός Οδηγός» παρουσίασε τη συνεργασία του με τη Yadex στο 1ο Ελληνορωσικό Forum Ερμής, που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη, στις 16 και 17 Μαΐου, με σκοπό την προώθηση και ανάπτυξη των πωλήσεων ελληνικών προϊόντων στην ρωσική αγορά.

imerisia