Ο ρόλος του hotel marketing στην αύξηση των πωλήσεων των ξενοδοχείων είναι καθοριστικός. Ακολουθούν 3 τύποι hotel marketing, καθώς και τα θετικά και τα αρνητικά σημεία που τους συνοδεύουν.
One-to-many Marketing
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο.
Ένα παράδειγμα είναι τα μαζικά newsletters μέσω email, που στέλνουν τα ξενοδοχεία σε όλη τη βάση δεδομένων τους.
(+) Είναι εύκολη και αποδοτική, επειδή μπορεί να σταλεί το ίδιο μήνυμα / προσφορά σε όλους, ενώ δεν έχει υψηλό κόστος
(-) Η αποτελεσματικότητα μίας τέτοιας ενέργειας είναι περιορισμένη, διότι δεν υπάρχει εξατομίκευση, με αποτέλεσμα το email να αγνοηθεί / διαγραφεί ή να καταλήξει στον φάκελο spam
One-to-few Marketing
Αυτή η μέθοδος περιλαμβάνει την τμηματοποίηση της βάσης δεδομένων σε αγορές-στόχους και την αποστολή σε κάθε ομάδα ενός προσαρμοσμένου μηνύματος.
Ένα παράδειγμα είναι το e-mail, που απευθύνεται σε ζευγάρια που έμειναν στο ξενοδοχείο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και που τους προσκαλεί να ξαναέρθουν για να αναζωπυρώσουν το ειδύλλιό τους.
(+) Είναι πιο αποτελεσματική μέθοδος από το One-to-many Marketing
(-) Απαιτεί περισσότερη δουλειά για να δημιουργηθεί η λίστα των αποδεκτών καθώς και τα διαφορετικά μηνύματα
One-to-one Marketing
Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει τη δημιουργία εξατομικευμένων μηνυμάτων για κάθε παραλήπτη.
Ένα παράδειγμα είναι η αποστολή email με προσφορά για το συγκεκριμένο δωμάτιο, που έμεινε ο επισκέπτης στην προηγούμενη διαμονή του.
(+) Αυτή η μέθοδος μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική
(-) Απαιτεί πολύ δουλειά ή εργαλεία για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου