Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015

Emojis: Η Coca-Cola είναι το πρώτο εμπορικό σήμα που τα χρησιμοποιεί


Η Coca-Cola έγινε η πρώτη μάρκα που απόκτησε το δικό της emoji ως μέρος της εταιρικής σχέσης της με το Twitter, που θα της επιτρέψει να το χρησιμοποίει στις εκστρατείες marketing διεθνώς.

Το Twitter είχε λανσάρει τα Emojis γύρω από συγκεκριμένα γεγονότα, όπως το Star Wars ή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα emoji δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια μάρκετινγκ μιας μάρκας.

Αρχικά το emoji της Coca-Cola χρησιμοποιείται για την καμπάνια ‘Share A Coke’ που τρέχει στις ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που κάποιος «τουιτάρει» με το hashtag #ShareaCoke ένα emoji με δύο μπουκάλια της Coca-Cola θα εμφανιστεί.

Ωστόσο, όπως είπε η Coca-Cola στο βρετανικό Marketing Week, τα κατόπιν παραγγελίας branded emojis μπορούν να τa χρησιμοποιούν και άλλες εταρίες για τις τρέχουσες εκστρατείες τους σε παγκόσμιο επίπεδο..

Το "Twitter και η Coca-Cola είναι εταίροι εδώ και καιρό και νωρίς αναγνώρισαν από κοινού τη στρατηγική αξία για αυτόν τον τύπο της διασκέδασης, στη συνεχή αλληλεπίδραση. Με την είσοδο της Coca-Cola, το Twitter εφαρμόζει αυτή τη στρατηγική και για άλλες παγκόσμιες μάρκες,” είπε ένας εκπρόσωπος της εταιρίας.

Η εκστρατεία των ΗΠΑ στοχεύει στη δημιουργία του “World’s Largest Cheers” άνω των 24 ωρών, η οποία, αν είναι επιτυχής, θα πρέπει να αναγνωριστεί ως ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ για την Coca - Cola. Μετά από αυτό, η Coca-Cola θα συνεχίσει να ενεργοποιεί τα emoji για το υπόλοιπο του 2015.



Πηγή: Marketing Week



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου