Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

Μήπως η φωτογραφία στο LinkedIn σαμποτάρει την πρόσληψή σας;


Όποιος νομίζει πως το LinkedIn είναι μια αποθήκη βιογραφικών χωρίς ουσιαστική σημασία είναι καιρός να αλλάξει γνώμη.

Σύμφωνα με μελέτη του Society for Human Resource Management, το 77% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα social networks για να ανακαλύψει υποψηφίους υπαλλήλους ή για να αντλήσει πληροφορίες για αυτούς. Από όσους recruiters δήλωσαν πως αναζητούν τέτοιες πληροφορίες, το 94% δήλωσε πως χρησιμοποιεί το LinkedIn.

Και επειδή η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μένει, πολλές φορές η φωτογραφία που συνοδεύει το προφίλ μας μπορεί να σαμποτάρει την προσπάθειά μας, είτε επειδή το «πνεύμα» της δεν ταιριάζει με τα αναγραφόμενα (π.χ. φωτογραφία από διακοπές με T-shirt σε προφίλ συμβούλου επιχειρήσεων) είτε επειδή η ίδια η φωτογραφία είναι κακής ποιότητας.

Πώς θα εξασφαλίσετε ότι η εικόνα σας ως επαγγελματία δεν θα «στραπατσαριστεί» από μια ατυχή επιλογή φωτογραφίας; Εφαρμόστε τους εξής κανόνες:

1) Επιλέξτε μια φωτογραφία που σας κολακεύει 

Δεν έχουμε όλοι φωτογένεια ούτε είμαστε έτοιμοι για μόντελινγκ, αλλά όλο και κάπου θα έχουμε μια φωτογραφία που μας δείχνει όμορφους, σοβαρούς και αξιόπιστους. Αυτή θα μπει στο LinkedIn.


2) Φαίνεται καθαρά το πρόσωπο; 

Αποφύγετε το «θόρυβο» (τοπία, αντικείμενα, άλλοι άνθρωποι) στο φόντο. Επιπλέον, η φωτογραφία πρέπει να είναι αρκετά υψηλής ανάλυσης και καθαρή ώστε να φαίνεται εξίσου καλή όταν την κροπάρετε ώστε να σας δείχνει πορτρέτο.


3) Ποτέ με παρέα 

Δείχνει αυτονόητο, αλλά δεν είναι. Οι υποψήφιοι εργοδότες δεν είναι υποχρεωμένοι να μαντέψουν ποιος είναι ποιος.


4) Ρετούς με μέτρο 

Ναι στο περιποιημένο πρόσωπο, μαλλιά, ρούχα. Όχι στο Photoshop που σας κάνει να δείχνετε σαν να βγήκατε από επαγγελματική φωτογράφηση. Όχι στα φίλτρα του Instagram, όχι στους ανεμιστήρες, όχι στις στημένες πόζες (εκτός, φυσικά, αν είστε καλλιτέχνες).


5) Πάντα στο φως 

Υποφωτισμένες προσωπογραφίες υποδηλώνουν πως έχετε κάτι να κρύψετε ή ότι κάνετε περισσότερο «εφέ» από όσο χρειάζεται. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου