Σελίδες

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Η δύναμη του δικτύου μέσα από την περίπτωση του i-kiosk

Έχουν περάσει πλέον 7 ολόκληρα χρόνια. Βρισκόμαστε στο 2010. Ο Φάνης Κουτουβέλης είναι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Μαζί με φίλους του και συμφοιτητές του όπως ο Κωνσταντίνος Καζανής αλλά και ο Ορέστης Τζανετής ξεκινά – τον πρώτο χρόνο των Μνημονίων- ένα πολύ δύσκολο αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρον ταξίδι στον κόσμο της νέας επιχειρηματικότητας (συλλογική προσπάθεια, ελάχιστα έως καθόλου χρήματα, πολύ μεράκι και δουλειά). Επιλέγουν να απευθυνθούν με μια εφαρμογή που ονομάζεται i-kiosk στην αγορά της μικρής λιανικής (περίπτερα και μίνι μάρκετ της γειτονιάς).


Ο Φάνης μπορεί να μην πήρε ποτέ πτυχίο αλλά η εταιρεία που δημιούργησε στάθηκε στα πόδια της και από την απλή εφαρμογή i-kiosk φτάσαμε σε πιο αναβαθμισμένη και ολοκληρωμένη λύση, το πρόγραμμα οργάνωσης για mini market και περίπτερα Intale Point. Ένα πρόγραμμα που δουλεύει σε 1000 τουλάχιστον σημεία σε όλη την Ελλάδα και εξυπηρετεί συναλλαγές συνολικού ποσού 100 εκατομμυρίων ευρώ. Με άλλα λόγια, από την ομάδα των φοιτητών που έκαναν τα πάντα – από τα τεχνικά της εφαρμογής μέχρι πωλήσεις- δημιουργήθηκε μια εταιρεία που απασχολεί πάνω από 30 νέους επιστήμονες και επαγγελματίες, που βρήκε υποστήριξη και χρηματοδότηση από το εξωτερικό ( οι επενδυτές έχουν βάλει γύρω στα 3 εκα.ευρώ) και πέραν όλων των άλλων διαθέτει ένα δίκτυο 1000 σημείων της μικρής λιανικής που από μόνο του είναι ένα ακριβό περιουσιακό στοιχείο και λειτουργεί και ως πόλος αναφοράς για την ίδια την αγορά.



Στο site της εταιρείας επισημαίνονται τα εξής: «Η διαχείριση ενός καταστήματος εντατικής λιανικής , όπως είναι τα περίπτερα, τα μίνι μάρκετ, τα παντοπωλεία, τα καταστήματα πώλησης καπνού, τα καταστήματα μαναβικής, τα κυλικεία και οι φούρνοι, είναι σχεδόν όσο πολύπλοκη όσο αυτή ενός super market και όμως, την αναλαμβάνει σχεδόν εξ’ ολοκλήρου ένας επιχειρηματίας».

Αυτό καθ΄αυτό το βασικό όχημα της εταιρείας τo Intale Point είναι – όπως διαβάζουμε στο site της – «η εύχρηστη εφαρμογή που βοηθάει τον επιχειρηματία να οργανώσει όλες τις καθημερινές λειτουργίες του περιπτέρου ή οποιουδήποτε άλλου καταστήματος της εντατικής λιανικής, από τις πωλήσεις τους με barcode scanner, μέχρι τη διαχείριση της αποθήκης και τις παραγγελίες».


Με βάση αυτό το δίκτυο των 1000 σημειώνει η εταιρεία παρέχει έγκυρα και αξιόπιστα data για την κίνηση στην αγορά και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.


Κώστας Τσαούσης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου