Για το λόγο αυτό σε συνεργασία με έναν γαλακτοπαραγωγικό συνεταιρισμό, δημιούργησε την εταιρία Fairlife και παράγει το ομώνυμο γάλα, που είναι φιλτραρισμένο, με υψηλά ποσοστά πρωτεϊνης, χαμηλά ποσοστά ζάχαρης, δεν περιέχει λακτόζη και κυκλοφορεί σε ειδικά σχεδιασμένο μπουκάλι. Το Fairlife, κοστίζει περίπου 4 δολάρια ανά φιάλη, ποσό διπλάσιο από το συμβατικό γάλα και είναι αρκετά πιο ακριβό από το γάλα βιολογικής παραγωγής. Την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του, το Fairlife, άγγιξε τα 90 εκατ. δολάρια πωλήσεων ωθώντας το Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, Στιβ Τζόουνς, να αναφέρεται στις δυνατότητες που έχει ένα παραδοσιακό προϊόν να ενταχθεί σε μια δυναμική αγορά.
Αλλά στη μάχη του γάλακτος, δεν έχει ριχθεί μόνο η Coca-Cola καθώς και η Dean Foods, αναζητά τρόπους να εισχωρήσει στον παραδοσιακό αυτό χώρο, πλασάροντάς το με νέο, δυναμικό προφίλ. Οι καταναλωτές της σύγχρονης εποχής, δεν κάνουν υποχωρήσεις στην ποιότητα ακόμη και αν ένα προϊόν έχει ακριβότερη τιμή από τη συνηθισμένη.
Έτσι, σύμφωνα με το Bloomberg, οι εταιρίες προσπαθούν να δημιουργήσουν διάφορα είδη γάλακτος που θα απευθύνονται στο κοινό (π.χ. χωρίς ζάχαρη ή λακτόζη, με γεύσεις μπισκότου κ.α.) προκειμένου να προσελκύσουν όλο και περισσότερους καταναλωτές και να δημιουργήσουν μια νέα αγορά εκεί που δεν υπήρχε. Και καθώς η παγκόσμια κατανάλωση γάλακτος φαίνεται πως πέφτει χρόνο με το χρόνο, η ανάγκη για νέους τρόπους μάρκετινγκ αυτού του “κλασικού” προϊόντος, είναι πιο επιτακτική παρά ποτέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου