Στους πρωτοπόρους διεθνείς προορισμούς κατατάσσεται η Κρήτη με μια σειρά σημαντικών πλεονεκτημάτων όπως κατέδειξε έρευνα εταιρείας MRB Hellas που παρουσιάστηκε σήμερα στην Περιφέρεια Κρήτης.
Η έρευνα έδειξε ότι η Κρήτη ανάμεσα σε 12 ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς του εξωτερικού και έρχεται στην πρώτη ή δεύτερη θέση σε προτιμήσεις, ενώ οι βασικοί τουριστικοί της ανταγωνιστές είναι οι Βαλεαρίδες νήσοι και η Αττάλεια της Τουρκίας. Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ και αποτελεί τμήμα του έργου «Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κρήτης» με αναδόχους της εταιρίες Lowe Athens και Encore.
Σύμφωνα με την έρευνα το μοναδικό φυσικό κάλλος της Κρήτης, η ιστορία της, τα μνημεία της, η ασφάλεια, η φιλοξενία της, η σπουδαία διατροφή της αλλά πάνω από όλα η αυθεντικότητα και γνησιότητα της είναι τα δυνατά πλεονεκτήματα του νησιού που προσελκύουν τα εκατομμύρια των τουριστών σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με την έρευνα το μοναδικό φυσικό κάλλος της Κρήτης, η ιστορία της, τα μνημεία της, η ασφάλεια, η φιλοξενία της, η σπουδαία διατροφή της αλλά πάνω από όλα η αυθεντικότητα και γνησιότητα της είναι τα δυνατά πλεονεκτήματα του νησιού που προσελκύουν τα εκατομμύρια των τουριστών σε ετήσια βάση.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δηλώσεις του τόνισε ότι η έρευνα είναι ένα σημαντικό, αξιόπιστο εργαλείο που δείχνει την χάραξη της στρατηγικής που ακολουθεί η Περιφέρεια Κρήτης για την ανάπτυξη του τουρισμού της.
Επίσης ο κ. Αρναουτάκης σημείωσε ότι «Τα παραπάνω αποδεικνύουμε μέσα από τις συνεργασίες που έχουμε με διάφορους φορείς και μια αξιόπιστη εταιρεία με την έρευνα της μας δίνει όλα τα στοιχεία, θετικά και αρνητικά, που πρέπει να επεξεργαστούμε προς όφελος της περαιτέρω ανάπτυξης του τουριστικού μας προϊόντος».
Ο Διευθύνων σύμβουλος MRB Δημήτρης Μαύρος από την πλευρά του τόνισε «Κεντρικό συμπέρασμα των ευρημάτων της έρευνας είναι ότι το νησί είναι γεμάτο ευκαιρίες. Η Κρήτη έρχεται στη πρώτη ή δεύτερη θέση σε σχέση με τις ανταγωνιστικές περιοχές, έχουμε πολλά κοινά σε σχέση με ποιές χώρες προσελκύουμε». Παράλληλα ο κ. Μαύρος τόνισε ότι οι δυο περιοχές που έχει να ανταγωνισθεί η Κρήτη είναι η Βαλεαρίδες νήσοι και η Αττάλεια που μαζί βρίσκονται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 12 προορισμούς που έχουμε ανά τον κόσμο. Υπάρχουν ακόμα «κρυμμένοι» τομείς της Κρήτης , συμπλήρωσε. όπως η γαστρονομία της, που μπορούμε να την αναπτύξουμε περαιτέρω. Επίσης το φυσικό κάλος όπου πρέπει να το εκμεταλλευτούμε ακόμα περισσότερο.
Ακόμη όπως ο ίδιος πρόσθεσε με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας πως η Κρήτη έχει αφηγήματα που οι τουρίστες περιγράφουν όταν επιστρέψουν στις πατρίδες τους. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο -συμπλήρωσε- είναι ότι την Κρήτη επιλέγουν οι γυναίκες, οικογένειες με παιδιά και άτομα με ανώτερη μόρφωση και κοινωνικοοικονομική τάξη. Επίσης είπε ότι αυτοί που επιλέγουν Κρήτη είναι νεώτερες ηλικίες από 25 έως 45 ετών κυρίως από Ρωσία, Νορβηγία, Σουηδία και στη 4η θέση η Γαλλία. Οι 'Αγγλοι και οι Γερμανοί εμφανίζουν λίγο πιο συγκρατημένες δυναμικές αλλά και αυτοί αν γίνει το σωστό μάρκετινγκ θα ακολουθήσουν
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των στοιχείων της έρευνας που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας για την ανάπτυξη του τουρισμού. «Σκοπός είναι να μας δείξει την αποτελεσματικότητα της προβολής του νησιού στο εξωτερικό, επίσης να μας δείξει τα ισχυρά αλλά και τα αδύναμα μας σημεία προκειμένου να επικεντρωθούμε σε αυτά στα πλαίσια της χάραξης της τουριστικής μας στρατηγικής» σημείωσε ο κ. Βαμιεδάκης. Η έρευνα - πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 σε 6 χώρες Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ρωσία, Νορβηγία, Σουηδία και απάντησαν 600 άτομα 100 ανά χώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου