Με γρήγορο ρυθμό προχωρά η διαδικασία για τη λειτουργία του πρώτο καταστήματος της Burger King στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τα εγκαίνια τοποθετούνται χρονικά είτε προς το τέλος του 2015 είτε στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Πληροφορίες που κάνουν τον γύρο της αγοράς, φέρνουν γνωστό επιχειρηματία να βρίσκεται ένα βήμα πριν την επίτευξη συμφωνίας για την ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα.
Τη θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μετακινούμενος από την αλυσίδα Public όπου ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director από το 2011. Ο Δ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Burger King θα εκμεταλλευτεί τους επόμενους μήνες για να προετοιμάσει σωστά την είσοδο στην ελληνική αγορά αλλά από τη στιγμή που θα τεθεί σε λειτουργία το πρώτο πιλοτικό κατάστημα, η ανάπτυξη της αλυσίδας θα είναι ταχύτατη. Η χρονική συγκυρία βοηθάει την Burger King καθώς ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του κόστους ανάπτυξης -τα ενοίκια και η εξεύρεση καταστημάτων- βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Ο στόχος είναι να κλείσουν «πόστα» ειδικά σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς καθώς η Burger King θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί την παγκόσμια φήμη της και να κερδίσει την προτίμηση ειδικά των περίπου 20 εκατομμυρίων τουριστών που καταφθάνουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τα εγκαίνια τοποθετούνται χρονικά είτε προς το τέλος του 2015 είτε στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Πληροφορίες που κάνουν τον γύρο της αγοράς, φέρνουν γνωστό επιχειρηματία να βρίσκεται ένα βήμα πριν την επίτευξη συμφωνίας για την ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα.
Τη θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μετακινούμενος από την αλυσίδα Public όπου ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director από το 2011. Ο Δ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Burger King θα εκμεταλλευτεί τους επόμενους μήνες για να προετοιμάσει σωστά την είσοδο στην ελληνική αγορά αλλά από τη στιγμή που θα τεθεί σε λειτουργία το πρώτο πιλοτικό κατάστημα, η ανάπτυξη της αλυσίδας θα είναι ταχύτατη. Η χρονική συγκυρία βοηθάει την Burger King καθώς ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του κόστους ανάπτυξης -τα ενοίκια και η εξεύρεση καταστημάτων- βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Ο στόχος είναι να κλείσουν «πόστα» ειδικά σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς καθώς η Burger King θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί την παγκόσμια φήμη της και να κερδίσει την προτίμηση ειδικά των περίπου 20 εκατομμυρίων τουριστών που καταφθάνουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου