Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

6 στρατηγικές για σίγουρη επαγγελματική επιτυχία


Το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον θεωρείται ιδιαίτερα εύθραυστο γι' αυτό είναι πολύ εύκολο να παρασυρθεί κάποιος και να καταστραφεί. Θεωρείται λοιπόν, ζωτικής σημασίας να μείνει κανείς συγκεντρωμένος στους στόχους του ακολουθώντας μια συγκεκριμένη στρατηγική.

Δείτε λοιπόν, ποιον δρόμο πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να εξασφαλίσει σίγουρη επιτυχία:

1. Μελετήστε τον ανταγωνισμό

Ως επιχειρηματίας, θα πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας. Πρέπει, επίσης, να κατανοήσετε τον αντίπαλο προϊόν ή την υπηρεσία. Αυτό θα σας βοηθήσει ακόμη και να χρησιμοποιήσετε τις αδυναμίες των ανταγωνιστών προς όφελός σας.

2. Εξοικονομήστε μετρητά

Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να κάνουν οικονομία και να βάζουν κάποια χρήματα στην άκρη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί οποιαδήποτε δύσκολη περίοδος προκύψει.

3. Η έρευνα νέων προϊόντων και υπηρεσιών

Μάθετε για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες προκειμένου να εκσυγχρονίσετε την επιχείρησή σας. Υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που μπορούν να σας ενημερώσουν γρήγορα και αποτελεσματικά για ό,τι νέο προϊόν και υπηρεσία υπάρχει.

4. Αποφύγετε τις πολλές αγορές την πρώτη φορά

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αποφύγετε να αγοράσετε πολλά προϊόντα όταν η επιχείρησή σας βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, διότι αυτό θα μπορούσε στη συνέχεια να εξελιχθεί σε μια λάθος στρατηγική.

Να έχετε λοιπόν πάντα στο μυαλό σας τρεις βασικούς κανόνες του μάρκετινγκ:

Γνωρίστε τις μοναδικές ανάγκες της αγοράς προσφέροντας κάτι νέο και συναρπαστικό.

Μιλήστε τη γλώσσα της αγοράς και κατανοήστε τη γλώσσα της.

Η γλώσσα σας θα πρέπει να είναι σε συγχρονισμό με την εν λόγω θέση της εταιρείας.

5. Ακούστε τα σχόλια των πελατών και υιοθετήστε τα

Οι επιχειρηματίες μπορούν να εξελίσσουν τις εταιρείες τους με νέες στρατηγικές και φρέσκες ιδέες μόνο όταν ακούν τα σχόλια των πελατών. Αν για παράδειγμα κάποιος πελάτης σας πει ότι δεν του αρέσει κάτι στο προϊόν και δες το θέλει, ίσως και να μην σημαίνει κάτι, αν όμως πληθαίνουν οι πελάτες που λένε το ίδιο πράγμα, τότε να τους ακούτε.

6. Ανταποκριθείτε στην αλλαγή

Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι έτοιμος να δεχθεί την αλλαγή και να προσαρμόσει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες αναλόγως. Να είστε ευέλικτοι. Εάν μια αλλαγή στο προϊόν ή την υπηρεσία σας είναι δικαιολογημένη, δεν πρέπει να μείνεται πίσω. Συνειδητοποιήστε από την αρχή ότι όπου είστε είναι πιθανό να μην είναι όπου θα καταλήξετε.

Η έλλειψη προσαρμοστικότητας μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια πελατών, κερδών και ακόμη και να οδηγήσει ακόμα και σε επιχειρηματική αποτυχία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου