Δημοφιλή προϊόντα και δημοφιλή πρόσωπα. Πόσο συμβαδίζουν τελικά;
Οι εταιρείες τους συγκαταλέγονται ανάμεσα στις κορυφαίες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, και ξεχωρίζουν η κάθε μια στον τομέα της.
Από το χώρο της τεχνολογίας μέχρι το χώρο της εστίασης ας δούμε ποια είναι η δημοτικότητα των CEO στο διαδίκτυο.
Ποιος είναι ο ιντερνετικός αντίκτυπος τους; Συμβαδίζει με την επιρροή των προϊόντων τους στο κυβερνοχώρο ή πίσω από ισχυρά προϊόντα βρίσκονται όχι και τόσο δημοφιλή άτομα;
JEFF BEZOS - AMAZON
Αντίκτυπος: 91% θετικός, 9% αρνητικός
CARLOS BRITO - ANHEUSER-BUSCH INBEV
Αντίκτυπος: 91% θετικός, 9% αρνητικός
LARRY PAGE - GOOGLE
Αντίκτυπος: 72% θετικός, 28% αρνητικός
DAVID NOVAK - YUM! BRANDS, INC.
Αντίκτυπος: 86% θετικός, 14% αρνητικός
ALAN MULALLY - FORD MOTOR CO.
Αντίκτυπος: 79% θετικός, 21% αρνητικός
JAMIE DIMON - JPMORGAN CHASE
Αντίκτυπος: 87% θετικός, 13% αρνητικός
LARRY FINK - BLACKROCK
Αντίκτυπος: 85% θετικός, 15% αρνητικός
PATRICK DOYLE - DOMINOS PIZZA
Αντίκτυπος: 83% θετικός, 17% αρνητικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου