Άμεση γνωστοποίηση νέων επιχειρηματικών ιδεών προς υποψήφιους επενδυτές προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα, που στοχεύει στην υπερπήδηση των εμποδίων χρηματοδότησης. Πώς γίνεται η επικοινωνία επιχειρηματία-επενδυτή.
Ένα χώρο συνάντησης εκείνων που θέλουν να επιχειρήσουν και εκείνων που θέλουν να επενδύσουν συνιστά η νεότευκτη διαδικτυακή πλατφόρμα efund.gr, η οποία δημιουργήθηκε για να βοηθήσει στην εύρεση χρηματοδότησης νέων ιδεών και επιχειρήσεων που δεν έχουν πρόσβαση στις παραδοσιακές επενδυτικές δομές.
Αν και βασίστηκε στη λογική του crowdfunding (χρηματοδότηση από το πλήθος), το efund.gr δεν στοχεύει στην προσέλκυση ανώνυμων οικονομικών υποστηρικτών, αλλά στην εύρεση πιθανών συνεταίρων, που θα επενδύσουν χρήμα, χρόνο, ή εξειδίκευση για την υλοποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας ή μιας υφιστάμενης δραστηριότητας.
Σύμφωνα με τη marketing director της πλατφόρμας, Αθηνά Θάνου, η ιδέα γεννήθηκε πριν από μία τριετία -στο μέσον της σφοδρότερης οικονομικής δίνης- από ανθρώπους που ήδη επιχειρούσαν και διαπίστωναν τη δυσκολία εύρεσης πόρων για τη συνέχιση ή την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους.
Έτσι, αποφασίστηκε η χρήση των νέων μέσων και των δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο και πριν από 10 μήνες το efund.gr άρχισε να λειτουργεί επισήμως. Έως σήμερα στο efund.gr έχουν καταχωριστεί 100 επιχειρηματικές προτάσεις εκ των οποίων οι 30 έχουν δημοσιευτεί επισήμως, ενώ εν ενεργεία βρίσκονται 10 εξ αυτών. Αντιστοίχως στην πλατφόρμα έχουν εγγραφεί 180 υποψήφιοι επενδυτές ενώ καθημερινά η σελίδα δέχεται 100-150 μοναδικούς επισκέπτες. Στο δεκάμηνο λειτουργίας του e-fund.gr ο μέσος μηνιαίος αριθμός μοναδικών επισκεπτών ξεπερνά τις 4.000.
Πώς λειτουργεί
Για να καταχωρίσει κάποιος το επιχειρηματικό του πλάνο αρκεί να ακολουθήσει τον οδηγό βημάτων που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα. Για την πληρέστερη παρουσίαση της ιδέας, δίνεται η δυνατότητα ανάρτησης εικόνων, βίντεο και συνοδευτικών αρχείων. Όσον αφορά το κόστος δημοσίευσης της πρότασης ανέρχεται στα 50 ευρώ για έξι μήνες, ενώ το κόστος ανανέωσης αυτής είναι 10 ευρώ για άλλους έξι μήνες συνεχόμενους ή μη. Οι προτάσεις που έχουν αναρτηθεί, μαζί με το υλικό τους, είναι διαθέσιμα σε οποιονδήποτε επισκέπτη του e-fund.gr.
Σε περίπτωση που κάποιος χρειάζεται πρόσθετες πληροφορίες αναφορικά με το βιογραφικό και τα στοιχεία επικοινωνίας αυτού που έχει αναρτήσει μια συγκεκριμένη ιδέα, απαιτείται εγγραφή στο site, η οποία γίνεται δωρεάν. Η ομάδα του efund.gr, εκτός από τη διαχείριση της πλατφόρμας, δεν εμπλέκεται με κανέναν τρόπο στη συμφωνία που μπορεί να προκύψει μεταξύ των δύο συμβαλλόμενων μερών, ούτε προσπορίζει κάποιο οικονομικό όφελος επί της συμφωνίας σε περίπτωση που αυτή κλείσει.
Η όλη διαδικασία, σύμφωνα με την κ. Θάνου, υποστηρίζει μια νέα αντίληψη για την επιχειρηματικότητα καθώς γνωστοποιεί άμεσα μια ιδέα και τους βασικούς άξονες υλοποίησής της, παρακάμπτοντας χρονοβόρες διαδικασίες και γραφειοκρατία, καθιστώντας τη γνωστή σε πολύ μεγαλύτερο εύρος πιθανών επενδυτών. Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα άμεσο εργαλείο marketing, ή βολιδοσκόπησης της αγοράς για την επιτυχία ενός project, καθώς η υψηλή ή χαμηλή ανταπόκριση σε ένα αίτημα χρηματοδότησης επιστρέφει μηνύματα στους δημιουργούς όσον αφορά την αξία ή τη δυναμική της ιδέας τους.
Πέννυ Κούτρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου