Σελίδες

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

To ελληνικό e-shop που κατακτά τη Σκωτία


Το πρώτο ελληνικό e-shop της Γλασκόβης αποτελεί γεγονός από τον Ιούνιο του '13 και η συνεχώς ανοδική πορεία του κάνει τους εμπνευστές του να χαμογελούν...

Η Χριστίνα Λυροπούλου και ο Μιχάλης Σοφιανός βρέθηκαν στη Γλασκόβη πριν από τέσσερα χρόνια για το μεταπτυχιακό τους και αφού είχαν τελειώσει τις σπουδές τους σε Αθήνα και Πειραιά αντίστοιχα και έχοντας δουλέψει στην Ελλάδα...

Η φιλία τους αλλά και το γεγονός ότι τους έλλειπε το καλό ελληνικό φαγητό αποτέλεσαν την αφορμή για να στηθούν οι ιδανικότερες βάσεις και να υλοποιηθεί η ιδέα του e-shop...

Υστερα από τριετή προσπάθεια η Χριστίνα και ο Μιχάλης έφτιαξαν τη δική τους... Agora...

«Από τον πρώτο καιρό που βρεθήκαμε εδώ συνειδητοποιήσαμε πόσο σημαντικό είναι να μπορεί κάποιος να βρει ελληνικά προϊόντα σε προσιτές τιμές, εφόσον όλα όσα πωλούνταν μέσω Λονδίνου ήταν σε εξωπραγματικές τιμές.

Τον συνδυασμό εξαιρετικής ποιότητας και χαμηλής τιμής θέλαμε εξαρχής να πετύχουμε, και ύστερα από μεγάλη προσπάθεια το καταφέραμε, γι' αυτό και ερχόμαστε σε επαφή με όσο περισσότερους Ελληνες παραγωγούς γίνεται. Συν το ότι έχουμε και μια τρέλα με το καλό και ποιοτικό φαγητό, οπότε ό,τι μας ζητούν το φέρνουμε για να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας...

Στην εκπνοή του 2013 και με αφορμή παραγγελίες για μελομακάρονα και κουραμπιέδες, ξεκινήσαμε συνεργασία με μια Ελληνίδα σεφ που μένει στη Γλασκόβη και πολύ πρόσφατα και με έναν ακόμα Ελληνα σεφ στο Εδιμβούργο. Αυτός ήταν και ο λόγος που δημιουργήσαμε μια... φρέσκια γωνιά στο site με χειροποίητη σπανακόπιτα και μπακλαβά», λέει στο «Εθνος» η Χριστίνα Λυροπούλου και δηλώνει ικανοποιημένη από το γεγονός ότι αυτήν τη στιγμή έχουν το μεγαλύτερο e-shop στο Ηνωμένο Βασίλειο και περίπου το 70% των προϊόντων τους εισάγονται για πρώτη φορά στη χώρα.

«Αρκετά από τα προϊόντα που έχουμε βγαίνουν πρώτη φορά από την Ελλάδα. Ετσι, κάποιοι πελάτες μας εκτός Ην. Βασιλείου που όμως γνωρίζουν τα προϊόντα από επισκέψεις τους στη χώρα μας μας βρήκαν μέσω Internet και ζητούν να τους τα στέλνουμε στις σκανδιναβικές χώρες όπου μένουν... Είναι πολύ σημαντικό πια ότι έχουμε μόνιμους πελάτες και καταφέραμε να μας δουν θετικά οι Σκοτσέζοι, οι οποίοι για να σε προτιμήσουν πρέπει πρώτα να τους πείσεις... με την ποιότητα του προϊόντος σου.

Ικανοποίηση
Oσοι ντόπιοι δοκιμάζουν τα προϊόντα μας μένουν έκπληκτοι, αφού η ποιότητα που έχουν τα ελληνικά προϊόντα υπερτερεί των ανταγωνιστικών κατά πολύ. Η κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε όσο εμείς ήμασταν εδώ και είχαμε αποφασίσει να μείνουμε, λόγω των διαφορετικών ευκαιριών που μας παρουσιάστηκαν. Σίγουρα η κρίση ήταν καταλύτης στο να μη γυρίσουμε πιο σύντομα στην Ελλάδα.

Παρόλα αυτά, η Σκoτία μας προσέφερε πολλές εναλλακτικές, λόγω της διαφορετικής κουλτούρας, στην καθημερινότητα αλλά και στα επαγγελματικά, κάτι που μας γοήτευσε. Εχουμε δουλέψει και οι δυο στη Σκοτία και έχουμε καταφέρει να εμπεδώσουμε πολλά στοιχεία από τη βρετανική κουλτούρα που βοήθησαν να λανσάρουμε και να προωθήσουμε τα ελληνικά προϊόντα στην εγχώρια αγορά. Οταν ήρθαμε εμείς εδώ οι Ελληνες ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα. Μετά το 2012 άρχισαν να έρχονται κατά κύματα. Οπότε και αυτό ήταν καλό για την προσπάθειά μας».

Τα επόμενα βήματα της Χριστίνας και του Μιχάλη ήδη οργανώνονται καθώς θέλουν να ξεκινήσουν κάποια events για τα ελληνικά κρασιά. «Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια με το ελληνικό κρασί, καθώς όλοι ξέρουν κυρίως την κακή ρετσίνα που συνήθως σερβίρεται στους τουριστικούς προορισμούς και νομίζουν ότι ελληνικό κρασί είναι η... ρετσίνα. Επιπλέον, ετοιμάζουμε και ένα fresh corner με μεγαλύτερη ποικιλία που θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να δοκιμάσουν κι άλλες ελληνικές γεύσεις...».

Στέλλα Κεμανετζή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου