Σελίδες

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Οι δέκα ταξιδιωτικές τάσεις για το 2015


Ο προγραμματισμός είναι πάντα μια σοφή κίνηση όσον αφορά στα ταξίδια, και σίγουρα δεν είναι πολύ νωρίς για να αρχίσει κανείς να σχεδιάζει τα ταξίδια του για το 2015. Πριν από την επόμενη κράτηση, οι ταξιδιώτες θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τις τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας που θα διαμορφωθούν το 2015, ώστε να μπορούν να πάρουν αποφάσεις για πιο απολαυστικά και -και οικονομικά- ταξίδια.

Ο κ. Bob Diener, συνιδρυτής και πρόεδρος του Getaroom.com και συγγραφέας του βιβλίου “The Savvy Traveler 175 Ways to Save” παρουσιάζει τις δέκα επερχόμενες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2015.

  • Οι τιμές και τα επίπεδα πληρότητας θα είναι υψηλότερα, ειδικά στις μεγάλες πόλεις και τα πολυτελή ξενοδοχεία, λόγω της ανάκαμψης της οικονομίας.
  • Οι ταξιδιώτες που κατεθύνονται στην Ευρώπη θα αυξηθούν, καθώς οι Αμερικανοί αρχίζουν να ξοδεύουν και πάλι περισσότερο για ταξίδια και τα ταξίδια εντός Ευρώπης αυξάνονται.
  • Η μία τάση που δεν αλλάζει είναι η κράτηση εκ των προτέρων. Οι προσφορές για να ενθαρρύνουν τους τουρίστες για έγκαιρες κρατήσεις θα αυξηθούν, όπως και οι λεγόμενες “flash sales”, τις οποίες τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν για να πουλήσουν δωμάτια προσφέροντας προσφορές που ισχύουν μόνο για λίγες ώρες, συνήθως για διαμονή οποαδήποτε χρονική στιγμή.
  • Οι εξειδιεκυμένες διακοπές θα συνεχίσουν να αυξάνονται και θα γίνουν πολύ πιο εμπορικές για τον πολύ κόσμο. Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην τάση να συνδυάσουν τις προτιμήσεις και τις δραστηριότητες τους με τα ταξίδια τους και τις διακοπές, που εστιάζουν στο περιβάλλον, τον αθλητισμό, ή σε spa/γιόγκα/υγεία θα αυξηθούν πολύ το 2015.
  • Όπως και σε άλλους τομείς, οι εταιρείες θα βρουν τρόπους για να κάνουν τα ταξίδια και τις τουριστικές προσφορές πιο εξατομικευμένες για τους μεμονωμένους ταξιδιώτες. Οι προμηθευτές του τουρισμού το 2015 θα προσπαθήσουν να συνδυάσουν τις προσφορές τους σε συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών, κάτι που δημιουργεί μια κατάσταση “win-win”, όπου οι ταξιδιώτες είναι θα απολαμβάνουν περισσότερο τα ταξίδια τους και οι πωλητές θα κάνουν περισσότερες πωλήσεις.
  • Θα υπάρχουν περισσότεροι τρόποι για να κλείσει κανείς το ταξίδι του το 2015.
  • Από την αγορά δωματίου και αεροπορικού εισιτηρίου έως τα check-in μέσω κινητού, η τουριστική βιομηχανία θα μετατοπίσει τον έλεγχο στους καταναλωτές. Αυτό σημαίνει λειτουργίες και ενέργειες μέσω κινητών και ηλεκτρονκών υπολογιστών, όπως αντικατάσταση της υπηρεσίας δωματίου με προσωποποιημένες επιλογές όλο το 24ωρο 7 μέρες την εβδομάδα και auto check-in αποσκευών στο αεροδρόμιο.
  • Τα κινητά κυριαρχούν στα ταξίδια. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία θα πρέπει όλο και περισσότερο να ικανοποιούν τις επιθυμίες των ταξιδιωτών με κινητά, που είναι σε θέση να ολοκληρώνουν τις κρατήσεις τους μέσω apps, ανακτούν μόνοι τους τις κάρτες επιβίβασης και εκτελούν σχεδόν οποιαδήποτε άλλη λειτουργία. Κάτι που επίσης πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι η ευκολότερη πρόσβαση σε φόρτιση των συσκευών.
  • Η τιμή βρίσκεται στο επίκεντρο για τους ταξιδιώτες αναψυχής. Οι καταναλωτές θέλουν πάντα να αισθάνονται ότι λαμβάνουν “value-for-money” για τα χρήματά τους. Αυτό δε σημαίνει πάντα ότι η τιμολογιακή πολιτική πρέπει να “πιάσει πάτο”, αλλά περιλαμβάνει και άλλους παράγοντες, όπως η τοποθεσία, οι παροχές, η άνεση κ.λπ.
  • Μια τάση που συνδυάζει την ανάγκη για “mobile-friendly” ταξίδια με το “value-for-money” είναι τα ξενοδοχεία να προσφέρουν δωρεάν (και γρήγορο) Wi-Fi. Οι ταξιδιώτες προσδοκούν να συνδέονται online κάθε φορά που βρίσκονται σε ένα ξενοδοχείο και το δωρεάν Wi-Fi μπορεί να είναι πιο σημαντικό από ό,τι οποιαδήποτε άλλη ξενοδοχειακή παροχή. Αποτελεί μία από τις πλέον περιζήτητες απαιτήσεις στα ξενοδοχεία και οι ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων είναι γεμάτες με σχόλια σχετικά με το Wi-Fi (ή την έλλειψή του).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου