Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Με 6 γεύσεις παγωμένου γιαουρτιού στις ΗΠΑ




Του ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΛΑΝΤΑΛΙ

ΕΚΤΟΣ Ευρώπης, στην αμερικανική αγορά επεκτείνεται η Chillbox, παραφράζοντας το παλιό καλό τραγούδι (από το 1988) του Leonard Cohen «First we Take Manhattan», η 100% ελληνική εταιρεία frozen yogurt επιχειρεί να αξιοποιήσει το μύθο που έχει δημιουργηθεί στις ΗΠΑ με το περίφημο greek yogurt.

Η ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στην αμερικανική αγορά επιχειρείται στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με τη Lymell Holdings LLC, η οποία απέκτησε το αποκλειστικό δικαίωμα master franchise για το άνοιγμα 100 καταστημάτων Chillbox στη χώρα, σε βάθος τετραετίας.

Η συμφωνία αυτή έρχεται σε συνέχεια της γρήγορης εξάπλωσης της Chillbox στην υψηλών απαιτήσεων ευρωπαϊκή αγορά και της πρόσφατης δημιουργίας καταστημάτων σε Αυστρία και Ουγγαρία, αποτέλεσμα της οποίας είναι σήμερα η Chillbox να έχει 72 σημεία σε 11 χώρες.

Το δίκτυο καταστημάτων Chillbox είναι το μεγαλύτερο δίκτυο frozen yogurt στην Ελλάδα με 55 σημεία σε λειτουργία αυτή τη χρονική στιγμή. Στο εξωτερικό, το δίκτυο εκτείνεται στις αγορές της Αγγλίας (1 κατάστημα), της Αυστρίας (1 κατάστημα), του Βελγίου (1 κατάστημα), της Γαλλίας (1 κατάστημα), της Ολλανδίας (1 κατάστημα), της Ουγγαρίας (1 κατάστημα), της Σουηδίας (4 καταστήματα), της Βουλγαρίας (4 καταστήματα), της Κύπρου (2 καταστήματα), και των Σκοπίων με ένα κατάστημα.

Η διεύρυνση του δικτύου πραγματοποιείται μέσω franchise συμφωνιών που προβλέπουν τη δημιουργία καταστημάτων της αλυσίδας σε εμπορικά κέντρα και αγορές με υψηλή επισκεψιμότητα. Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα έχει ήδη επιτύχει αξιοσημείωτη εμπορική ανάπτυξη διεθνώς, λαμβάνοντας διακρίσεις σε επίπεδο ποιότητας προϊόντος και εξυπηρέτησης πελατών, με τα καταστήματά της να τυγχάνουν ευρείας αποδοχής στις αγορές του εξωτερικού όπου ήδη δραστηριοποιείται.

Η Chillbox χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας υλικά, όπως φρέσκο γάλα και στραγγιστό γιαούρτι, δημιουργώντας ελληνικό frozen yogurt υψηλής διατροφικής αξίας με χαμηλά λιπαρά αλλά και «υψηλό δείκτη» απόλαυσης. Το frozen yogurt της αλυσίδας παράγεται σε έξι γεύσεις: φυσική, μπισκότο, βανίλια Μαδαγασκάρης, σοκολάτα, φράουλα και μάνγκο, που μπορούν να συνδυαστούν με μια μεγάλη ποικιλία από γαρνιρίσματα, όπως σος, φρούτα, ξηρούς καρπούς και μπισκότα, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό του συνδυασμό απόλαυσης.

Παράλληλα, στα καταστήματα οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν υψηλής ποιότητας παγωτό σε 14 διαφορετικές γεύσεις, με εξειδικευμένες επιλογές και για ομάδες πληθυσμού με ειδικές ανάγκες διατροφής (γεύσεις χωρίς ζάχαρη αλλά με Sweete, το γλυκαντικό από το φυτό στέβια), καθώς και φρέσκα φρούτα, smoothies και ποικιλίες καφέ.

Η εταιρεία φέρνει τώρα τις γευστικές αυτές δημιουργίες στις ΗΠΑ μέσω της συγκεκριμένης στρατηγικής συνεργασίας, με την προετοιμασία να έχει ξεκινήσει για τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης μέχρι το καλοκαίρι του 2014.

Ηδη το τρέχον διάστημα, στελέχη της Lymell έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία αναζήτησης και επιλογής franchisees που θα ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στις ΗΠΑ.