Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Chillbox: Με μικρή πορεία μόλις 2 ετών βγαίνει δυναμικά στις ξένες αγορές

                                                              Η διευθύντρια marketing της Chillbox, Χρυσούλα Δημητρίου

Κατάφερε μέσα σε ελάχιστο χρόνο και σε εποχή βαθιάς οικονομικής κρίσης να καθιερωθεί στην Ελλάδα και τώρα ανοίγει πανιά για ταξίδια... υπερατλαντικά. Πρόκειται για την αλυσίδα καταστημάτων Chillbox που απαρτίζεται από 55 καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα 19 σε 12 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σερβίρει στους ένθερμους πελάτες της παγωμένο γιαούρτι κι αυτό προτίθεται να κάνει από το καλοκαίρι και στις γειτονιές της Αμερικής, καθώς ανοίγει το πρώτο της κατάστημα στην καρδιά της Νέας Υόρκης, το Μανχάταν.

Η ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στην εν λόγω αγορά θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με τη Lymell Holdings LLC, η οποία απέκτησε το αποκλειστικό δικαίωμα master franchise για το άνοιγμα 100 καταστημάτων chillbox για τη συγκεκριμένη αγορά, σε βάθος τετραετίας.

Η Chillbox ξεκίνησε το 2012 από την Πάτρα, στην οδό Ρήγα Φεραίου. Εκεί άνοιξε το πρώτο κατάστημα, όταν το παγωμένο επιδόρπιο γιαουρτιού ήταν ουσιαστικά άγνωστο στην Ελλάδα. Σήμερα, εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 3,5 εκατ. καταναλωτές, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δημιουργείται εξ ολοκλήρου από ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι και ελληνικό φρέσκο γάλα.

Δεν ξεφύτρωσε πάντως από το πουθενά, αφού έχει ρίζες στην Εθνική Τράπεζα. Συγκεκριμένα, η Chillbox ανήκει στην NBGI Private Equity and Venture Capital Investment Firm του Ομίλου της Εθνικής. Η Πάτρα χρησιμοποιήθηκε ουσιαστικά σαν “πιλότος” για να διαπιστωθεί η αποδοχή του συγκεκριμένου προϊόντος από το κοινό, ενώ αρχικά σχεδιαζόταν η συντηρητική ανάπτυξη του brand. Όπως σημειώνουν τα Νέα, η διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας, Χρυσούλα Δημητρίου, αναφέρει: “ ενθουσιώδης υποδοχή των καταναλωτών μας ώθησε σε ρυθμούς που ανέτρεψαν τα αρχικά σχέδια, τα οποία αναπροσαρμόστηκαν σε σημείο που η ανάπτυξή μας ξεπέρασε ακόμη και τα επίπεδα της δημιουργίας ενός νέου καταστήματος ανά μήνα”.

Σημειώνεται ότι η ανάπτυξη της εταιρείας γίνεται με franchise και, όπως αναφέρει η κα Δημητρίου, στόχος είναι σε βάθος πενταετίας να δημιουργηθούν άλλα 200 καταστήματα.

Ο τζίρος το 2013 διαμορφώθηκε στα 12 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2014 ο στόχος είναι αύξηση των πωλήσεων κατά 10-15%.


newmoney.gr