Μια βάση δεδομένων για το έργο των σύγχρονων Ελλήνων δρομολογήθηκε με τη μη κερδοσκοπική προσπάθεια «lovegreece.com», πρωτοβουλία του Ιδρύματος «Γ. & Α. ΜΑΜΙΔΑΚΗ». Με αφορμή την κρίση και την πίστη στις δυνατότητες και στις προοπτικές της Ελλάδας και των ανθρώπων της, στόχος του «lovegreece.com», είναι «να συγκεντρωθούν και να παρουσιαστούν με τον πλέον σύγχρονο και διαδραστικό τρόπο, όλα όσα σημαντικά και «εξαγώγιμα» έχει να παρουσιάσει η σύγχρονη Ελλάδα, σε όλους τους κλάδους και τομείς, της Οικονομίας, της Τέχνης, των Γραμμάτων, των Επιστημών, της Κοινωνικής Συμμετοχής, κ.ά. αποδεικνύοντας την δυναμική της χώρας και των ανθρώπων της», σημείωσε η πρόεδρος του Ιδρύματος κυρία Τζίνα Μαμιδάκη.
Πιο συγκεκριμένα, επιστήμονες, επιχειρηματίες, επαγγελματίες, καλλιτέχνες, δημιουργικές ομάδες, πολίτες που ξεχωρίζουν για τις πρωτότυπες ιδέες τους, τις υπηρεσίες, τις γνώσεις, τα προϊόντα τους και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο, κ.λπ. θα μπορούν να προταθούν - επιλεχθούν - παρουσιαστούν μέσα από την ιστοσελίδα του «lovegreece.com» και στη συνέχεια θα ενταχθούν σε μια διεθνή καμπάνια ενημέρωσης, η οποία θα αξιοποιήσει όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν video/ταινίες μικρού μήκους, ντοκιμαντέρ, συνεντεύξεις Τύπου, ειδικές εκδηλώσεις, δημοσιεύσεις και αφιερώματα σε διεθνή έντυπα, παρουσιάσεις σε τηλεοπτικά δίκτυα στην Ελλάδα και το εξωτερικό κ.λπ. «Θα συνενώσουμε τις δυνάμεις μας με άλλες αξιόλογες προσπάθειες Οργανώσεων που προωθούν την ανακάλυψη νέων ταλέντων, τον εθελοντισμό, το «mentoring» και την χρηματοδότηση «start up» επιχειρήσεων για ένα ηχηρό αποτέλεσμα» πρόσθεσε η κυρία Μαμιδάκη.
Το εγχείρημα εκτιμάται ότι θα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ταλαντούχους νέους, οι οποίοι επιχειρούν αξιόλογο και πρωτότυπο έργο, αλλά δεν είναι εύκολο να συνδεθούν με το ελληνικά και τα διεθνή κανάλια υποστήριξής τους. Επίσης θα προβάλλονται επιχειρήσεις, προϊόντα κάθε κατηγορίας και σημαντικές πρωτοβουλίες που ήδη είναι γνωστές εντός κι εκτός Ελλάδας, αφού αποτελούν τη «ναυαρχίδα» των ελληνικών προτάσεων στο εξωτερικό. Παράλληλα, οι «ηγέτες» θα κληθούν να λειτουργήσουν ως «μέντορες» της νέας δημιουργικής γενιάς.
Η δράση στοχεύει σε όλους τους Έλληνες, με στόχο να συμμετέχουν ενεργά στη συγκέντρωση και διάδοση της πληροφορίας. Το Ίδρυμα Γ.& Α. Μαμιδάκη δημιούργησε τις δομές (website, βάση δεδομένων, μηχανισμός παρουσίασης των συμμετεχόντων, συνδετικός - επικοινωνιακός μηχανισμός) και θα υποστηρίξει τη σύνδεση της προσπάθειας με τις διεθνείς αγορές, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
BHMA