Σελίδες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΑΒ Βασιλόπουλος: "Μπαίνει" στα διαδικτυακά και mobile καταστήματα μέχρι το 2015


Την είσοδό της στην "αγορά" των ηλεκτρονικών πωλήσεων προετοιμάζει με σταθερά βήματα για το 2014 και το 2015 η ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με την Χρύσα Βρούζη, υπεύθυνη εσωτερικής επικοινωνίας και ψηφιακού μάρκετινγκ στην εταιρεία, κατά τη διάρκεια του δεύτερου mobile marketing event της startup Warply με θέμα "A mobile-first reality: smartphones taking over the world", που φιλοξενήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη, στο Κέντρο Καινοτομίας της Microsoft στο Μαρούσι.

Όπως τόνισε η Χ. Βρούζη, η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν η πρώτη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ που ουσιαστικά δραστηριοποιήθηκε στο χώρο των τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών παραγγελιών και παραδόσεων κατοίκων (το home delivery), ωστόσο αυτή την στιγμή διαθέτει μόνο σε πιλοτική λειτουργία από το 2012 ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στόχος είναι το e-shop της ΑΒ Βασιλόπουλος να γίνει πλήρως διαθέσιμο μέσα στο 2014.

Από την άλλη πλευρά, η ΑΒ επενδύει και στο "κανάλι" του mobile, καθώς ήδη από τον Μάρτιο του 2010 ανέπτυξε εφαρμογή για κινητά σε συνεργασία με άλλες εταιρείες, ενώ από τον Μάιο του 2013 διαθέτει τη δική της "native" εφαρμογή. Σήμερα η εφαρμογή προσφέρει, μεταξύ άλλων, στους χρήστες της τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικής λίστας με τα ψώνια τους, αλλά και να αναζητήσουν το κοντινότερο σε αυτούς κατάστημα. Στόχος, όμως, είναι η εταιρεία να αναπτύξει πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν τα smartphones, οργανώνοντας μέσα στο 2015 ένα mobile shop μέσα από το οποίο οι χρήστες-πελάτες θα μπορούν να ολοκληρώνουν τις αγορές τους.

Ο σχεδιασμός για τη δημιουργία web και mobile καταστήματος για τους πελάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος εντάσσεται, όπως εξήγησε η Χ. Βρούζη, στο ευρύτερο πλαίσιο του "ψηφιακού οράματος" της εταιρείας, το οποίο χρονοθετείται για το 2021 και αφορά στη δημιουργία ενός ψηφιακού οικοσυστήματος ενός μοναδικού καναλιού επικοινωνίας, το οποίο θα ενδυναμώνει τις σχέσεις της ΑΒ με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και το "χτίσιμο" σχέσεων με νέους πελάτες.

Το πλαίσιο αυτό, εκτός από το e-shop και το m-shop θα περιλαμβάνει και τη χρήση των social media, των αυτόματων σημείων πώλησης με συσκευές αφής, ενός loyalty portal, αλλά και χρήση των big data.


ΕΜΕΑ