Σελίδες

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Η «εθνική Ελλάδος» της τεχνολογίας πάει Βαρκελώνη


Πρεσβευτές της καινοτομίας «Made in Greece», θα γίνουν και εφέτος 30 ελληνικές επιχειρήσεις, που συμμετέχουν στο World Mobile Congress, τη σημαντικότερη εκδήλωση στον χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη.

Στο ελληνικό περίπτερο (σ.σ. πρόκειται για τη δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η Ελλάδα συμμετέχει με εθνικό περίπτερο στην κορυφαία εκδήλωση), δυναμικό «παρών» θα δώσουν οι εταιρείες Singular Logic, CYTECH, Viva Payments, ATC, M-STAT, Vidavo, Hotech, Pinnatta και Econais.

Αλλες 20 εταιρείες πλαισιώνουν την επιχειρηματική αποστολή και συμμετέχουν με διαφορετικές κατηγορίες. Πρόκειται για τις Irida Labs, Allweb Solutions, Noveltech, Regate, sBOING, MLS,Fasmetrics, Jupitee, Voiceweb, Innoetics, Contests for causes, Mellon Technologies, Telenavis, Peekintoo, ΔΑΕΜ, Locotel, Inaccess, Softone και οι ακαδημαϊκοί φορείς ΕΚΕΤΑ/ΙΠΤΗΛ, ΙΤΕ,ΕΜΠ, Πάντειο.

Να σημειωθεί ότι εφέτος, για πρώτη φορά, θα παρουσιάσουν το έργο τους και «νεότευκτες» επιχειρήσεις - startups, οι οποίες ήδη δραστηριοποιούνται σε διεθνείς αγορές.

Και εφέτος την ελληνική αποστολή, σύνθημα της οποίας είναι «Challenge Accepted» έχει οργανώσει ο Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και συνδιοργανωτές είναι η γενική γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και ο οργανισμόςInvest In Greece.

Το κορυφαίο γεγονός για τον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών, θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 24-27 Φεβρουαρίου, στους χώρους της Fira Gran Via της Βαρκελώνης. Να σημειωθεί, ότι πέρυσι την έκθεση είχαν επισκεφθεί περισσότεροι από 70.000 εκθέτες, αλλά και στελέχη εταιρειών.

Η ελληνική αποστολή, που ξεκίνησε την ετοιμασία της από το καλοκαίρι, με τη βοήθεια πολυμελούς ομάδας ειδικών στελεχών (εκπροσώπων συμμετεχουσών εταιρειών και εθελοντών), έχει θέσει ως βασικό στόχο της να αποδείξει -με τη στήριξη και της πολιτείας- ότι η χώρα μας παράγει τεχνολογία και την καλλιεργεί ως στρατηγικό τομέα για την ανάπτυξή της. Παράλληλα, επιδιώκει να ενισχύσει την εξωστρέφεια του κλάδου, προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες στις πέντε ηπείρους.



Κέρδος online