Paradise Island Villas
Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης, αυτήν του οικογενειακού της ξενοδοχείου Paradise Island Villas στην Κρήτη, θα παρουσιάσει η κα Ελένη Μωυσιάδη στο προσεχές σεμινάριο με τίτλο “Special Hotel Concepts Masterclass: Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών”. Πρόκειται για μια από τις λίγες περιπτώσεις ελληνικών ξενοδοχείων, στα οποία συντελέστηκε πλήρης επανεκκίνηση, καθώς στα κτίρια του αρχικού ξενοδοχείου δημιουργήθηκε ένα boutique hotel αποτελούμενο από πολυτελέστατες βίλες με ιδιωτική πισίνα. Με αυτόν τον τρόπο ένα συμβατικό ξενοδοχείο χαμηλής κατηγορίας, το οποίο ήταν καταδικασμένο να κινηθεί σε μια αγορά με πολύ μεγάλη πίεση για συνεχείς μειώσεις τιμών, βρήκε τον τρόπο να “αποδράσει” κάνοντας μια ριζική αναβάθμιση και αλλάζοντας εντελώς τη φυσιογνωμία του.
“Γνώρισα τη δουλειά της κας Μωυσιάδη και της οικογενείας της το 2007 στο πλαίσιο των ξενοδοχειακών βραβείων της Philoxenia, όπου και βραβεύτηκε για το καινοτόμο ξνεοδοχειακό concept που έφερε στην αγορά”, αναφέρει ο επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου δρ. Δημήτρης Κούτουλας. “Με εντυπωσίασε αφενός η επιχειρηματική διορατικότητα και τόλμη της οικογενείας Μωυσιάδη και αφετέρου η φινέτσα και το υψηλό επίπεδο που διακρίνει τόσο τις εγκαταστάσεις όσο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Paradise Island Villas. Αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς ένας ξενοδόχος με καλή κατανόηση της αγοράς μπορεί να ξεφύγει από μια προδιαγεγραμμένη πορεία ύφεσης και να εδραιωθεί σε ένα πολύ πιο κερδοφόρο τμήμα της αγοράς. Ευχαριστώ την κυρία Μωυσιάδη που αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας να μοιραστεί με το κοινό του σεμιναρίου την εμπειρία της και να δώσει πρακτικές συμβουλές στους ξενοδόχους που σκέπτονται να προχωρήσουν σε μια ριζική αλλαγή της επιχείρησής τους”.
Το Masterclass διοργανώνεται από την Travel Media Applications και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα στις 25 Φεβρουαρίου στην Αθήνα και εξετάζει τα οφέλη που θα αποκομίσουν όσα ξενοδοχεία αποφασίσουν να εξειδικευτούν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία πελατών με ένα διαφοροποιημένο προϊόν.
Η κα Μωυσιάδη είναι εκ των εισηγητών που θα παρουσιάσουν στο σεμινάριο την εμπειρία από τις επιχειρήσεις τους. Από οικογένεια ξενοδόχων, η κα Μωυσιάδη μεγάλωσε στην Κρήτη, έκανε σπουδές στις οικονομικές επιστήμες με εξειδίκευση στο μάρκετινγκ και εργάστηκε τόσο στον ξενοδοχειακό κλάδο όσο και στον κλάδο του μάρκετινγκ για λογαριασμό μέσων ενημέρωσης και των Μινωικών Γραμμών. Από το 2007 μέχρι και σήμερα αποτελεί ιδρυτικό μέλος μιας νέας καινοτομικής ξενοδοχειακής μονάδας πέντε αστέρων, του Paradise Island Villas όπου και κατέχει την θέση της Sales & Marketing Director. Παράλληλα ασχολείται με τη διδασκαλία του στρατηγικού και διεθνούς μάρκετινγκ.
Το Paradise Island Villas είναι ένα κομψό boutique ξενοδοχείο, αποτελούμενο από δώδεκα πολυτελείς βίλες με ιδιωτική πισίνα και κήπο. Κτισμένο σε διαφορετικά επίπεδα στο λόφο του Ανισσαρά Χερσονήσου, σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και ηρεμίας, διαθέτει μεγάλες εκτάσεις καλυμμένες με γκαζόν και φοίνικες, πέργκολες, ανθισμένα παρτέρια και θέα στη θάλασσα και το βουνό. Εκτός της υψηλής αισθητικής των χώρων του το ξενοδοχείο διακρίνεται για τις εξατομικευμένες υπηρεσίες στο πλαίσιο του προγράμματος “Supreme Paradise Guest Service”.
Το “Special Hotel Concepts Masterclass” απευθύνεται πρωτίστως σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, σε διευθυντές ξενοδοχείων καθώς και σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων. Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου και οι πληροφορίες εγγραφής παρατίθενται στην ιστοσελίδα .
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.
Το “Special Hotel Concepts Masterclass” εντάσσεται σε ένα σεμιναριακό διήμερο που διοργανώνεται από την Travel Media Applications, εκδότρια εταιρεία του TravelDailyNews, και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα στις 24 και 25 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos της Αθήνας. Την πρώτη ημέρα πραγματοποιείται στον ίδιο χώρο ένα άλλο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων” που επίσης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων.
Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια θα υπάρξει ειδική τιμή.
TRAVELDAILYNEWS