Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ξεκινά η παραγωγή της Chipita στην Τουρκία


Εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή κρουασάν της Chipita στην Τουρκία, μέσα από την ολοκλήρωση παραγωγικής επένδυσης ύψους 21,5 εκατ. ευρώ περίπου, στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης. Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί μία από τις λίγες παραγωγικές επενδύσεις από ελληνικό όμιλο στον τομέα των καταναλωτικών επώνυμων προϊόντων στη γείτονα χώρα.

Επόμενο σταθμό για τον ελληνικό όμιλο αναμένεται να αποτελέσει η Ινδονησία, ενώ στο στόχαστρο της διοίκησης της εταιρείας βρίσκονται και άλλες αγορές. Με την επέκταση και στην Ινδονησία υλοποιείται ο στόχος που έχει τεθεί από τη διοίκησή της για ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της σε περιοχές της Μέσης και Απω Ανατολής που παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες για ανάπτυξη. Μέσα από την έντονη εξωστρέφειά της, η ελληνική εταιρεία έχει επιτύχει πάνω από 8 στα 10 προϊόντα της να καταναλώνονται εκτός των ελληνικών συνόρων. Συγκεκριμένα, το 87% του τζίρου της Chipita πραγματοποιείται στις διεθνείς αγορές και μόλις το 13% στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα η θυγατρική της Chipita στην Τουρκία εξασφάλισε δάνειο ύψους 10,7 εκατ. ευρώ (14,6 εκατ. δολ.) από την International Finance Corporation (IFC). Σύμφωνα με δηλώσεις ανωτάτων στελεχών της IFC (που ανήκει στην Παγκόσμια Τράπεζα) μένει ανοικτό το ενδεχόμενο μέσω αυτής της πρώτης χρηματοδότησης να ξεκινήσει μία συνεργασία μεταξύ της IFC και της ελληνικής πολυεθνικής. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ανώτατο στέλεχος του IFC: «Είναι το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση μίας σχέσης μεταξύ της Chipita και της IFC». Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η Chipita δραστηριοποιείται σε πολλές αναδυόμενες αγορές και η IFC θα μπορούσε να διαδραματίσει στο μέλλον μεγαλύτερο ρόλο στην εξάπλωσή της σε μία σειρά από αγορές μέσω μεγάλων χρηματοδοτήσεων».

Η Chipita, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων αρτοποιίας και σοκολατοποιίας, έχει παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες και κατατάσσεται σε έναν από τους σημαντικούς παίκτες στις κατηγορίες των γλυκών και αλμυρών σνακ. Το βασικό της brand, 7DAYS, έχει γίνει συνώνυμο της κατηγορίας των κρουασάν. Κύριες κατηγορίες δραστηριότητας της μάρκας 7DAYS είναι: Κρουασάν, Bake Rolls, cakes, Swiss Rolls και άλλα προϊόντα ζύμης.




Κέρδος online